خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۱۰۰ کپسول اکسیژن توسط صنایع کوچک قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۱۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰۰ کپسول اکسیژن ساز توسط صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین برای بیماران کرونایی تهیه و توزیع شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: این کپسول‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان افزود: واحدهای‌صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین همچنین با اهدف مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه، مقادیر قابل توجهی ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی و بهداشتی و خانواده های نیازمند توزیع کرده اند.

خانپور ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان علاوه بر پرداخت کمک های نقدی، در راستای حمایت از کارگران خود بسته های معیشتی را در اختیار آنان گذاشته اند که اقدامی قابل تقدیر بوده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر واحدهای مستقر در شهرک ها، شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در رزمایش مواسات و همدلی حضوری فعال داشته است،گفت: در همین راستا، پنج هزار عدد ماسک از سوی پایگاه بسیج این شرکت برای مقابله با کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: این اقلام بهداشتی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز