خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی دارالقرآن خانه کارگر تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۵۵

این آزمون با هدف جذب پرسنل جدید برای بخش‌های مختلف این مرکز و با هدف جذب افراد متخصص در بخش‌های کادر اداری، آموزشی، روابط عمومی برگزار شد.

طه محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور گفت: آزمون کتبی استخدامی پرسنل جدید دارالقرآن خانه کارگر با حضور ۱۵۰ نفر در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: این آزمون با هدف جذب پرسنل جدید برای بخش‌های مختلف این مرکز و با هدف جذب افراد متخصص در بخش‌های کادر اداری، آموزشی، روابط عمومی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه حضوری و شفاهی برگزار می‌شود که روز گذشته آزمون کتبی با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.

محجوب افزود: این آزمون با توجه به حجم بالای فعالیت‌های این دارالقرآن و نیاز به جذب پرسنل جدید برای پیش برد اهداف قرآنی و توسعه ملی و بین‌المللی فعالیت‌های این مرکز برگزار شد و قرار است که در مرحله اول ۳۰ نفر به کادر اداری این مرکز افزوده شوند.

وی گفت: افرادی که در این آزمون‌ها حائز نمره قبولی شوند به مدت یک هفته تحت آموزش‌های تخصصی هر بخش قرار می‌گیرند و سپس به صورت رسمی فعالیت آنها آغاز می‌شود.

محجوب گفت: بیشتر شرکت کنندگان در این آزمون از قرآن آموزان مجموعه دارالقرآن خانه کارگر بودند و این مرکز در نظر دارد تا با گسترش فعالیت‌های خود هم خدمات بهتری را به عموم مردم بویژه جامعه کارگری ارائه نماید و همگامی را در جهت کمک به اشتغالزایی جامعه قرآنی نماید.

وی در آخر افزود: نتایج این آزمون شنبه در پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن خانه کارگر به آدرس اینترنتی www. ehoda. com منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با راجعه به این سایت از آن مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز