فیلم/تحمل 20 سال حبس خانگی برای ترس عجیب والدین

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۸۸۱

مرد برزیلی که 20 سال به تختی در زیرزمین خانه پدری‌اش بسته شده و اسیر بود توسط نیروهای پلیس و به طوراتفاقی آزاد شد.

"آرماندو آندراده" که 36 ساله است در وضعیتی اسفناک پیدا شد و بعد ازحمام کردن واصلاح موهای بلندش، بلافاصله ازسوی روانپزشکان تحت بررسی ومعاینه قرارگرفت.

درتحقیقات مأموران پلیس هم مشخص شد پدر و نامادری‌اش او را 20 سال پیش به خاطر نوشیدن الکل و ترس از اعتیاد وی به الکل، به تخت بسته و از آن زمان تاکنون "آرماندو" در حبس بوده است. مأموران هنگامی که به دنبال قاچاقچیان مواد مخدر بودند با ورود به این خانه در سائوپائولو، وی را یافتند.

مأموران به خبرنگاران گفته‌اند: این مرد بشدت دچار سوء تغذیه بوده و در شرایطی بسیار وخیم به سر می‌برده است. یکی از همسایگان "آندراده" به پلیس گفت: دراین سال‌ها هر وقت از پدر و نامادری "آرماندو" سراغ پسرشان را می‌گرفتیم می‌گفتند او به کشور دیگری رفته است. گفته شده این مردجوان بشدت به نواختن گیتار علاقه داشته اما در تمام سال‌های تنهایی و اسارت دیگر قادر به صحبت نیست و فقط با حرکت سر جواب می‌دهد. کارآگاهان اظهارداشته‌اند: پدرو نامادری وی متواری هستند و تلاش برای دستگیری‌شان ادامه دارد.

 

حجم ویدیو: ۵.۵۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز