خبرگزاری کار ایران

ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۲۷

نشست کمیته تولید در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به منظور ارائه راهکارهای اثربخش برای بهبود فضای تولید، سازوکارهای ارتقای فضای رقابتی و ارتقای بازار فروش برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، نشست کمیته تولید با حضور مجتبی حمیدیان، مدیرعامل، علی یقطین، رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در محل هتل نیکان شهرستان بافق برگزار شد.

 

در این نشست مشکلات و مسائل پیش روی تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود فضای تولید ارائه شد.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حاشیه این نشست بیان کرد: هم‌اکنون در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم و طبیعی است که شرکت با مشکلات مالی متعددی روبه‌رو باشد.

وی تصریح کرد: برای مدیریت مشکلات مالی و افزایش تولید، نشستی با حضور مدیران و معاونان برگزار شده است تا موانع پیش روی تولید شناسایی شده و برای حل آن و حداکثر کردن میزان تولید راهکار ارائه شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با اشاره به طرح پیشنهادات مختلف برای افزایش تولید، مطرح کرد: یکی از پیشنهادات خرید کنسانتره برای کارخانه گندله بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به طور حتم اگر بتوانیم استقلال نسبی در هر بخش از معدن ایجاد کنیم، در مسیر بهینه کار کردن قدم برداشته‌ایم.

حمیدیان با بیان اینکه مذاکراتی با عرضه‌کنندگان سنگ خرد و فلات مرکزی برای خرید سنگ داشته‌ایم، مطرح کرد: امسال حدود سه میلیون تن سنگ خریداری می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تولید حداکثری را در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اشاره‌ای نیز به نشست با مدیران شهرستان بافق برای پیگیری خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران کرد و گفت: در این نشست مشکلات کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که هماهنگی‌های لازم برای پیگیری مشکلات انجام شود. موضوع چاه گز نیز در این نشست مطرح شد و با پیگیری مسئولان سعی داریم این معدن را نیز به نتیجه برسانیم.

حمیدیان در خصوص جلسه استانداری پیرامون مسئله فاضلاب شهری یزد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای سه‌جانبه با حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، آب و فاضلاب استان یزد و بخش خصوصی تشکیل و جمع‌بندی لازم برای انجام مراحل آتی ارائه شود.

وی در پایان یادآور شد: معاونت عمرانی استانداری یزد متولی موضوع فاضلاب شده است و با ورود بخش خصوصی و اضافه شدن سرمایه جدید روند اجرای این پروژه سرعت خواهد گرفت.

انتهای پیام//

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز