خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان بازدید مدیرعامل شرکت مپنا از نیروگاه «شهید حاج احمد کاظمی» تصریح کرد:

راهبرد فولاد مبارکه در همه زمینه‌ها اتکا به تولید ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۳۵

محمد اولیاء، مدیرعامل شرکت مپنا، روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، به همراه هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان این شرکت از نیروگاه «شهید حاج احمد کاظمی» فولاد مبارکه بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مدیرعامل فولاد مبارکه، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: راهبرد فولاد مبارکه در همه زمینه‌ها اتکا به تولید ملی است. این شرکت استراتژی‌های خود را در زمینه خودکفایی و تکمیل زنجیره فولاد تعریف کرده و خوشبختانه به نتایج ارزشمندی رسیده است.

محمدیاسر طیب‌نیا تصریح کرد: مخصوصاً در سال‌های اخیر، فولاد مبارکه تلاش کرده با اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخل کشور به حوزه‌هایی که لازم بوده است، مانند تأمین مواد اولیه، تجهیزات خطوط، تولید انرژی و حمل‌ونقل ورود کند و در این زمینه به‌گونه‌ای اقدام کرده که هم به نیازهای خود پاسخ گفته باشد و هم ظرفیت‌های جدیدی در کشور ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه گروه مپنا از مجموعه‌های قوی و باسابقه در حوزه انرژی است، گفت: به لطف خداوند در یکی‌دو سال گذشته، گروه مپنا در مناقصات و پروژه‌های فولاد مبارکه، مانند نیروگاه سیکل ترکیبی و نیروگاه خورشیدی، با عقد قراردادهای ملی ،سهم قابل‌توجهی داشته و به‌جاست که مدیران عامل و مدیران ارشدِ هر دو مجموعه دائماً این مسیر و پروژه‌ها را رصد و مراقبت کنند تا پروژه‌ها از زمان‌بندی خود خارج نشود. البته هر دو مجموعه بر این موارد تأکید دارند.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: در سال جاری این دومین نشستی است که مدیران فولاد مبارکه و مپنا با یکدیگر در زمینه تسریع پروژه‌ها برگزار کرده‌اند و راهکارها و موانع را رصد می‌کنند.

طیب‌نیا معتقد است نتایج حاصل از اجرای این پروژه‌های مشترک صرفاً برای فولاد مبارکه نیست، بلکه منافع آن ملی است و برای کل کشور حاصل می‌شود؛ ازاین‌رو می‌کوشیم هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها در مدار بهره‌برداری قرار گیرند و کشور بتواند از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شود.

مدیرعامل «مپنا» در بازدید از نیروگاه «شهید حاج احمد کاظمی» شرکت فولاد مبارکه:

ترکیب مؤثر فولاد مبارکه و مپنا در راستای رشد اقتصاد کشور

 محمد اولیاء ،مدیرعامل شرکت مپنا نیز در این بازدید گفت: گروه مپنا یک کسب‌وکار مبتنی بر انرژی است و یکی از ورودی‌های اصلی کسب‌کارهای حوزه صنایع معدنی و فولادی نیز اساساً انرژی است. از این جهت ترکیب این دو کسب‌وکار می‌تواند ترکیب مؤثری برای رشد اقتصاد کشور باشد و این اتفاقی است که در دو سه سال اخیر بین مپنا و شرکت فولاد مبارکه رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: با محدودیت‌هایی که در سطح بین‌المللی داریم، دست در دست دادن این دو صنعتِ بزرگ کمک می‌کند تا محدودیت‌ها کمتر شود و اقتصاد، صنعت و تکنولوژی کشور پیشرفت کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز