خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره فولاد اکسین در نشست خبری مطرح کرد؛

اولویت فولاد اکسین، ایجاد انگیزه برای کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۵۶

مهم‌ترین عامل در تولید با کیفیت و افزایش تولید کارگران است، سازمان‌های که از نیروی انسانی متخصص و متعهد بهره می‌برند، در تولید پایدار و ثروت‌آفرینی موفق‌تر هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، نمازی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست خبری با اشاره به فرمایشات رهبری در مقوله تولید، اظهار کرد: در سال جاری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشه راه کشور  را با دو مولفه تولید و مشارکت مردم مشخص نمودند. البته با نگاه به شعارهای سال‌های اخیر نیز  میتوان دریافت که تاکید ایشان به تولید و اجرایی نمودن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبری نصب‌العین خانواده فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳ است، افزود: کمتر از یکسال دیگر کشور  باید به  افق ۱۴۰۴ یعنی تولید ۵۵ میلیون تُن فولاد در سال برسد و فولاد اکسین در رسیدن به این هدف جایگاه ویژه‌ای در پایین‌ دست زنجیره ارزش فولاد دارد.

عضو هیئت مدیره فولاد اکسین ادامه داد: در این زمینه یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در شرکت فولاد اکسین در حال نهایی شدن است، فراهم نمودن شرایطی جهت عرضه همه محصولات تولیدی در بورس است. این کار علاوه بر تاثیر مثبت درآمدی، امکان رقابت منصفانه و عادلانه برای خریداران را فراهم می کند.

نمازی با اشاره به بحث توانمندی صادراتی فولاد اکسین و دیپلماسی برای حضور در بازارهای بین المللی گفت: محصولات این شرکت با کیفیت جهانی و بر مبنای استانداردهای روز بین‌المللی تولید و روانه‌ی بروز می‌شود.

وی افزود: اکسین تنها تولیدکننده‌ ورق‌های API در خاورمیانه است و این موفقیت جز به همت هیئت مدیره،مدیرعامل و صد البته تلاش مخلصانه‌ی کارگران و مهندسان متخصص شرکت به دست نخواهد آمد.

نمازی عنوان کرد: شرکت فولاد اکسین با توجه ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی که در اختیار دارد در حوزه صادرات، تولید،نوآوری و فناوری، ایجاد مدول های جدید و تولید با نگاه اقتصاد مقاومتی پیشتاز است.

عضو هیئت مدیره فولاد اکسین از عرضه سهام شرکت در بورس خبر داد و گفت: با هدف عمل به مسئولیت ‌های اجتماعی و سهیم کردن جامعه در موفقیت‌های شرکت،به دنبال عرضه سهام شرکت در بورس هستیم. در صورت عملی شدن این مهم،صاحبان بخشی از  شرکت مردم می‌شوند.

نمازی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: در دیداری که تعدادی از کارکنان به نیابت از خانواده بزرگ فولاد اکسین با مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی)داشتند،شور و شعف وصف‌ناشدنی در میان کارکنان شکل گرفت. رهبری همواره برای کار و کارگر اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و از نقش کارگر در ارتقا بهره‌وری و تولید مستمر سخن گفتند.

وی افزود: این دیدار روحیه‌بخش را که هم‌زمان با هفته کار و ابتدای سال انجام شد را به فال نیک  می‌گیریم و سالی که از سوی ایشان به نام تولید  با مشارکت مردم نامیده‌اند را با روحیه مضاعف آغاز می‌کنیم.

نمازی به اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عامل در تولید با کیفیت و افزایش تولید کارگران است، سازمان‌های که از نیروی انسانی متخصص و متعهد بهره می‌برند، در تولید پایدار و ثروت‌آفرینی موفق‌تر هستند.

وی در پایان افزود: بی‌دلیل نیست که امروزه سازمان‌های پیش‌رو به جای واژه نیروی انسانی از عبارت سرمایه انسانی یاد می‌کنند. با افتخار اعلام می‌کنیم، فولاد اکسین در رده‌های مختلف دارای سرمایه انسانی متخصص و متعهد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز