خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ورق خودرو به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ هجری شمسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۵۲

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی گر حال و حوالی نو و بیدار کننده دلهای خداجوست.خداوند متعال را شاکریم که دگر بار توفیق حلاوت شروع سالی نو را برما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاش برای عزت ، سربلندی و کامیابی ببندیم.

سال نو سر آغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر.سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و همت همکاران ارزشمند شاهد بهبود عملکرد کیفی و کمی تولید و دستاوردهای قابل توجهی از قبیل:ثبت رکوردهای مکرر تولید ،کیفیت،فروش و همچنین توسعه مسولیت های اجتماعی منطقه در این صنعت بزرگ و زیربنایی جهت خدمت و آبادانی کشور عزیزمان بودیم.

همچنین تولید ورق گالوانیزه بدنه نمایان خودرو و نیز شروع عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرویی شماره۲ برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت میباشد که بی تردید این مهم بدون همت و تلاش همکاران عزیز محقق نمیگردید.

در سال۱۴۰۳ بر آنیم تا با تکیه بر سرمایه های ارزشمند انسانی شرکت و بهبود روش های عملکرد،افزایش بهره وری و توسعه شرکت به نحوی عمل نماییم که رضایتمندی کلیه ذی نفعان شرکت را ارتقا دهیم.اینجانب ضمن قدردانی از زحمات یکایک همکاران گرامی ،شرکت فولاد مبارکه،سهامداران و هیات مدیره محترم ،نوروز باستانی را صمیمانه شادباش میگویم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی،بهروزی و توفیق روز افزون دارم.

حمید شجاعی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره

نوروز۱۴۰۳

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز