خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان:

دستیابی به رکوردهای جدید در حوزه بهره‌برداری/ قطعی برق و گاز +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۰۹

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان گفت: در سال گذشته فولاد هرمزگان در حوزه بهره‌برداری به رکوردهای خوبی از جمله، 36 رکورد کمی و کیفی دست پیدا کرده است و در سال 1402 نیز تاکنون موفق به کسب 24 رکورد شده ایم که همه ی آن ها در جهت کمی، کیفی و مصارف است.

به گزارش ایلنا، سید اصغر مدنی با بیان این مطالب، گفت: فولاد هرمزگان جزو یکی از بهترین بهره برداران کشور است و پارامترهایی در اختیار دارد که در ایران نمونه است؛ از جمله مصرف نسوز، ذوب تا ذوب، پاور آل و مصرف انرژی که در سطح ایران تقریبا نمونه است؛ همچنین میزان عیوب تختال این شرکت کمتر از یک درصد است که تقریبا این عدد در ایران رتبه اول را دارا می باشد و تاکنون همچین عددی را شرکتی کسب نکرده است که امیدواریم تا پایان سال به عددهای بهتری برسیم.

مدنی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که الان گریبان گیر فولاد‌سازهای کشور شده است، مشکل برق در تابستان و گاز در زمستان است و متاسفانه ما در سال 1400 حدود 35 هزار تن ولی در سال گذشته 240 هزار تن و امسال نیز تا به امروز  بالغ بر 280 هزار تن کاهش تولید به علت این مشکل داشته‌ایم.

وی افزود: همینطور در زمینه‌ی تولید محصول نهایی (اسلب) و آهن اسفنجی محصول میانی، با مشکل مواجه شده‌ایم. البته در خصوص قیمت تمام شده‌ی آهن اسفنجی، قیمت خریداری آن بسیار بیشتر است از همین رو باید سعی بر تولید داشته باشیم که با وجود قطعی گاز عملا این امر ممکن نیست؛ بنابراین باید با بهترین عملکرد در زمان‌هایی که برق و گاز در اختیار داریم تولید انجام شود.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان گفت: پارامتر‌هایی که در حال حاضر روی آن ها کار می‌کنیم مربوط به حوزه‌ی اقتصادی تولید می‌شود و باید با جمع بندی آنها به تولید اقتصادی برسیم؛ اقتصادی تولید‌کردن کار آسانی نیست ولی باید در ایران انجام شود تا از لحاظ تولید مقرون به صرفه باشد.

 مدنی عنوان کرد: امسال 3 رکورد تولید آهن اسفنجی و 3 رکورد تولید ماهیانه اسلب  داشته‌ایم که در سطح کشور نمونه بوده  است و البته در تلاشیم تا به اعداد بهتری در این زمینه نیز برسیم.

حجم ویدیو: ۱۸.۱۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز