خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

در نهضت ملی مسکن ، استفاده از سازه های فولادی مزیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۹۵

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نورد کاران فولادی گفت: نهضت ملی مسکن با قوت پیش می رود و عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۰۰ هزارواحد در مراحل مختلف در حال انجام است .

وی افزود : سرعت ، کیفیت ، مقاوم بودن و کاهش هزینه تمام شده از اولویت های اصلی مدنظر در نهضت ملی مسکن است که این موارد با بهره گیری از سازه های فولادی تامین می شود.

مالکی اظهار داشت : استفاده از فناوری های نوین و صنعتی سازی در صنعت ساختمان که در نهضت ملی مسکن نیز می تواند موثر باشد مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی است .

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت : وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای جذابیت بهره گیری از سازه های فولادی در ساختمان سازی انجام می دهد و آمادگی دارد در زمینه افزایش استفاده از سازه های فولادی در صنعت ساختمان ، با صنایع و سازمان های مرتبط همکاری و تعامل کند .

وی افزود : خوشبختانه صنعت فولاد کشور توسعه خوبی یافته است و در زمینه تولید محصولات صنعتی و سازه های فولادی نه تنها می توان نیاز کشور را رفع کرد بلکه امکان صادرات نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز