خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۱۷

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، با سردار حیمد علینقیان پور فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کوهی در این دیدار گفت : نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

وی افزود : امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم و صنعت داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه مشاهده نمود.

مدیرعامل ذوب آهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته مقدس نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده های مختلف استان ، شهرستان های تابعه و خانوادهای معظم ایشان تبریک گفت و از مجاهدت های ایثار گرانه  سبز پوشان حماسه ساز پیروز وسنگر دار همیشه بیدار ، قدردانی نمود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز