خبرگزاری کار ایران

واقعیت‌ها را روزی بازگو می‌کنم؛

دبیری: محرومیت ۲ ساله من برنامه‌ریزی شده بود / ۲ سال نیستم تا آقایان به کارهایی که دارند برسند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۴۰

ما که به فوتسال خدمت می‌کردیم محروم می‌شویم تا خودشان به فوتسال خدمت کنند. این شرایطی است که به وجود آمده و دلسوزان واقعی ما هستیم سوای من، شمسایی را به دلیل تذکر به بازیکن خودش محروم کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه دبیری‌تبریز معتقد است با لجاجت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ سال محروم شده است.

افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره محرومیت ۲ ساله خود از فعالیت‌های ورزشی بیان داشت: به دلیل اعتراض قبلی به کمیته‌فوتسال و اعتراضی که در بازی آخرمان در لیگ داشتم که منجر به درگیری شد ۲ سال از حضور در فعالیت‌های ورزشی محروم شدم. عیبی ندارد. ما که به فوتسال خدمت می‌کردیم محروم می‌شویم تا خودشان به فوتسال خدمت کنند. این شرایطی است که به وجود آمده و دلسوزان واقعی ما هستیم. سوای من، وحید شمسایی را هم به دلیل تذکر به بازیکن خودش محروم کرده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولان کمیته‌انضباطی با دلسوزان فوتسال رفتار صحیحی ندارند، تا ما از ادامه فعالیت در این حوزه دلسرد شویم. با همین رفتارها باعثشدند تیم ملی رتبه‌اولی آسیا را با سومی عوض کنند. باید قبول کرد خیلی خراب‌کاری کردند. مسائل زیادی هست که بعدها آنها را بازگو خواهم کرد. صحبت‌هایی که واقعیت فوتسال را عیان خواهد کرد. باید روزی به آنها نیز پرداخت.

دبیری در پاسخ به این سوال که به رأی ۲ سال محرومیتش اعتراض خواهد کرد یا نه، گفت: من خودم به شخصه اعتراضی نمی‌کنم. ما کارهایی که داور انجام داد و اتفاقاتی که افتاده بود را طی فیلمی در اختیار کمیته انضباطی گذاشتیم، ولی جواب ما را ندادند. در جریان بازی آخر هم که باعثمحرومیت من شد معلوم بود برای محرومیت من برنامه‌ریزی کرده‌اند چراکه با کوچک‌ترین اتفاق بلافاصله اخراجم کردند، حتی وقتی از داور علت اخراجم را سوال کردم جواب نداد. عیبی ندارد. اگر مشکل من هستیم ۲ سال نیستم تا آقایان به کارهایی که دارند برسند. البته برادرانم امور باشگاه را انجام خواهند داد.

وی درباره حضور برادرش شهرام دبیری به عنوان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا می‌تواند در کاهش محرومیت او تاثیرگذار باشد گفت: محرومیت برای من بد نیست استراحت می‌کنم اما من و شهرام دو شخصیت متفاوت با هم هستیم. او خونسرد و آرام است و من برای اینکه حتم پایمال نشود هرگونه عکس‌العملی را نشان می‌دهم و ایشان مخالف کارهای من است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز