خبرگزاری کار ایران

به دنبال قهرمانی هستیم؛

غیاثی: ما جوان‌ترین تیم را در بین تیم‌های لیگ برتری داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۴۷

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تمام تلاش ما این است که قهرمان لیگ شویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، تلاش می‌کنیم در جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ بر‌تر فوتسال قرار بگیریم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تمام تلاش ما این است که قهرمان لیگ شویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، تلاش می‌کنیم در جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ بر‌تر فوتسال قرار بگیریم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه ماهان تندیس قم، سید وحید غیاثی پس از پیروزی تیمش برابر فردوسی مشهد در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال اظهار داشت: از تماشاگران قمی تشکر می‌کنم که امروز پشتیبان ما بودند و پس از چند هفته فراز و نشیبی که تیم ما داشته است، از تیم حمایت کردند و حمایت تماشاگران مرهی برای تیم ماست.

وی افزود: می‌دانستیم تیم فردوسی مشهد از ابتدای بازی پاورپلی می‌کند و خوشبختانه با هوشیاری بازیکنانمان و با تدبیر مناسبی که در مورد بازی تیم فردوسی صورت گرفت توانستیم از این تیم فاصله بگیریم و در ‌‌نهایت به ۳ امتیاز بازی برسیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: به ثمر رساندن ۵ گل در برابر تیمی که در پاورپلی توانمند است کار ساده‌ای نیست و گلی هم که دریافت کردیم به دلیل فشاری بود که تیم فردوسی روی تیم ما وارد کرد اما بازیکنان ماهان تندیس با دل و جان بازی کردند و سنگ تمام گذاشتند.

غیاثی بیان کرد: ما جوان‌ترین تیم را در بین تیم‌های لیگ برتری داریم و بازیکنان ما زیر ۲۵ و ۲۶ سال هستند و با وجود جوانی، تیمی باتجربه هم در اختیار داریم و همین تجربه و جوانی در کنار هم امروز به کمک ما آمد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با کسب چند نتیجه خوب در بازی‌های آینده به ویژه در بازی‌های خانگی بتوانیم به جمع مدعیان لیگ بر‌تر بازگردیم و تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که قهرمان لیگ شویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، تلاش می‌کنیم در جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ بر‌تر فوتسال قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر