خبرگزاری کار ایران

برای برد وارد میدان شده بودیم؛

ابطحی: بازیکنان جوانم نتیجه‌بازی را به تجربه بازیکنان حریف واگذار کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۱۶

چون هر دو تیم بازی قابل قبولی را در این دیدار به نمایش گذاشتند. برای برد در این بازی وارد میدان شدیم که در نهایت از بدشانسی و هدر دادن موقعیت زیاد گل، بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در مورد بازی تیمش مقابل گیتی‌پسند بیان داشت: بازیکنان جوانم نتیجه بازی را به تجربه بازیکنان حریف واگذار کردند، چون هر دو تیم بازی قابل قبولی را در این دیدار به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، سید مهدی ابطحی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای برد در این بازی وارد میدان شدیم که در نهایت از بدشانسی و هدر دادن موقعیت زیاد گل، بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با انتقاد از قضاوت ضعیف داوران این بازی، افزود: در چند صحنه از جمله پنالتی و اخراج بازیکنم به عینه شاهد بودیم که داوری به نفع تیم میهمان بود.

وی درباره حریفش صنایع گیتی‌پسند اصفهان، گفت: گیتی‌پسند از تیم‌های خوب فوتسال کشور است که با جذب بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش از مدعیان قهرمانی است.

ابطحی در ادامه با بیان اینکه نتیجه بازی می‌توانست چیز دیگری باشد، اذعان داشت: اگر در این بازی محمود لطفی کاپیتان تیم شهروند ساری محروم نبود، شاید نتیجه به نفع تیم ما می‌شد.

سرمربی فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه به طور حتم جایگاه تیم شهروند در لیگ تغییر می‌کند، افزود: از هواداران ساروی که همچون بازی‌های‌گذشته برای حمایت و تشویق تیم محبوب شهرشان در سالن‌ورزشی حضور یافتند، تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر