خبرگزاری کار ایران

بازیکن ایرانی در لیگ ماتادورها؛

دبیری: شانس حضور در اسپانیا را از جعفری نخواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۸۱

یکی از اهداف این باشگاه رویکرد بین‌المللی است که از جمله آن حضور بازیکنانی مثل بهروز جعفری در بالاترین سطح فوتسال جهان است.

مالک باشگاه دبیری تبریز در خصوص انتقال بهروز جعفری به یک تیم بورلا در لیگ فوتسال اسپانیا گفت: یکی از اهداف این باشگاه رویکرد بین‌المللی است که از جمله آن حضور بازیکنانی مثل بهروز جعفری در بالاترین سطح فوتسال جهان است.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری افزود: آینده و پیشرفت بازیکنان برای باشگاه مهم است و با وجود متضرر شدن از جدایی بهروز جعفری در راه رسیدن به هدف قهرمانی این شانس را از بهروز نخواهیم گرفت.

وی درخصوص ارتباطات با این باشگاه اسپانیایی گفت: مکاتباتی با باشگاه‌اسپانیایی در حال انجام است که امیدواریم توافقات نهایی صورت پذیرد. ما همیشه از این موضوع خرسند و خوشحالیم در هیچ مقطع زمانی باعثعدم پیشرفت هیچ بازیکنی که با باشگاه قرارداد داشته نشده‌ایم.

دبیری در پایان گفت: مطمئنا با ساده‌ترین راه ممکن جعفری را هم در اختیار باشگاه مورد نظر قرار خواهیم دادیم. این مسائل و این دیدگاه باشگاه دبیری باعثدوستی محکم مسئولین‌باشگاه و بازیکنان‌بزرگی چون وحید شمسایی، نظری و اصغری‌مقدم و دیگران شده است.

اضافه می‌شود از ماه‌ها پیش و پس از درخشش بهروز جعفری در مسابقات دانشجویان جهان، این بازیکن با پیشنهاد بورلا اسپانیا جهت عقد قرارداد یک و نیم ساله مواجه شده است. اضافه می‌شود این تیم در حال حاضر در رده نهم لیگ ۱۶ تیمی اسپانیا قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز