خبرگزاری کار ایران

از عملکرد بازیکنان راضی هستیم؛

نجفی: لیگ برای مس تازه شروع شده / در ۳ بازی اخیر، دست کادرفنی خالی بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۴۸

بازیکنان‌مس در بازی برابر ماهان‌ نمایش خوبی داشتند و اگر موقعیت‌های متعدد به دست آمده در نیمه‌اول و نیز ادامه بازی به گل تبدیل می‌شد مس برنده بازی‌بزرگ بود.

دیرعامل باشگاه مس سونگون با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در لیگ برتر فوتسال، همچنان مس را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل دانست.

به گزارش ایلنا، نجفی با اعلام این مطلب افزود: علیرغم عدم نتیجه‌گیری در قم، بازیکنان‌مس در بازی برابر ماهان‌تندیس نمایش خوبی داشتند و اگر موقعیت‌های متعدد به دست آمده در نیمه‌اول و نیز ادامه بازی به گل تبدیل می‌شد مس برنده بازی‌بزرگ بود.

وی افزود: از عملکرد بازیکنان‌مان در دیدار بزرگ نیم فصل راضی هستیم چراکه با وجود باخت به حریف، با تمام توان و انگیزه بازی کردند.

مدیرعامل باشگاه مس‌سونگون در ادامه مصدومیت پی در پی چندین بازیکن اصلی و کلیدی تیمش را دلیل اصلی افت و عدم نتیجه گیری مس‌سونگون در ۳ دیدار اخیر دانست و با رد برخی ادعاها مبنی بر وجود بحران در این تیم خاطرنشان کرد: در ۳ بازی اخیر، کادرفنی تیم دستش به لحاظ بازیکن خالی بود و ما با ۴،۵ بازیکن مصدوم و در غیاب بازیکنان کلیدی نظیر مسلم رستمی ها، حمید پردگی، سعید مومنی به مصاف حریفان رفتیم، ضمن اینکه مرتضی عزتی دیگر بازیکن مس نیز با وجود مصدومیت کهنه خود را به بازی رساند و در مجموع تیم مس با لشگری از مصدومان برابر رقبا به میدان رفت.

نجفی در عین حال تصریح کرد: تردید نکنید که در نیم فصل دوم مس سونگون را در جمع مدعیان و بالانشیتنان خواهید دید؛ چراکه لیگ برای ما تازه شروع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز