خبرگزاری کار ایران

خوشحالم بار دیگر بین مردم تبریز بودم؛

شمسایی: می‌دانستم دبیری روی ضد حمله‌ها آسیب‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۹

بازی بسیار سختی مقابل دبیری داشتیم که ۶ امتیازی برای تیم ما به حساب می‌آمد و خوشحالیم موفق شدیم ۳ امتیاز را بدست آوریم و کار خودمان را در ادامه لیگ با آرامش ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم دبیری داشتیم که ۶ امتیازی برای ما به حساب می‌شد و خوشحالیم موفق شدیم ۳ امتیاز را بدست آوریم و کار خودمان را در ادامه لیگ با آرامش ادامه دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر شمساییپس از پیروزی تیمش بر دبیری تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: تیم دبیری از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است و تیم ما کار بسیار سختی مقابل این تیم داشت، ولی با تمرینات و انگیزه‌بالایی که تیم ما داشت موفق شدیم تیم دبیری را شکست دهیم و وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم ماهان‌‌قم تصریح کرد: تیم ما با برنامه به این بازی آمده بود و با دفاع خوب و ضد حملاتی که داشتیم موفق شدیم به تیم دبیری گل بزنیم و این را باید بدانیم تیم دبیری هم خیلی خوب بازی کرد و تیم ما را تحت فشار گذاشته بود ولی در کل موفق شدیم به برتری برسیم. اصلی ترین عامل موفقیت تیم ما حفظ توپ بود و می‌دانستم دبیری روی ضد حمله‌ها آسیب‌پذیر است و در تمرینات هم روی این مسئله کار کرده بودیم که موفق شدیم روی زمین اجرا کنیم و موفق هم شدیم.

شمسایی که سال‌گذشته به عنوان مدیر فنی با دبیری به قهرمانی لیگ رسیده بود در مردم هواداران تبریزی گفت: مردم تبریز محبت بسیاری نسبت به من کردند و این محبت را هیچ‌وقت فراموش نخواهم کرد و امروز هم خوشحالم یک بار دیگر بین این مردم حضور داشتم. امیدوارم در سال‌های آینده موقعیتی فراهم شود تا یک بار دیگر در تبریز حضور پیدا کنم و در بین این مردم خوب و فهیم تبریز باشم.

وی تاکید کرد: دبیری در دقایق انتهایی به دنبال زدن گل بود و شاید اگر بازی بخاطر درگیری متوقف نمی‌شد، دبیری به گل تساوی دست می‌یافت و ما نمی‌توانستیم گل سوم را بزنیم. دبیری تیمی است که ۱۰ بازیکن یکدست دارد و این تیم جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و مطمئنأ تا پایان لیگ جدول زیاد دست به دست می‌شود.

تیم ماهان‌قم توانست در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر یک در برابر میزبان خود دبیری تبریز به برتری رسیده و جایگاه خود در صدر جدول را استحکام بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز