خبرگزاری کار ایران

حضور کاپیتان تراکتورسازی در باشگاه دبیری‌تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۳۷

مهدی کیانی با حضور در دفتر باشگاه دبیری تبرکیانی از بازیکنان با تعصب تیم تراکتورسازی است که از لیگ یک این تیم را همراهی کرده و تعصب وی می‌تواند یک الگوی خوب برای جوانان باشد. یز با مسئولان این تیم دیدار کرد.

مهدی کیانی با حضور در دفتر باشگاه دبیری تبریز با مسئولان این تیم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، بنا به دعوت کانون هواداران این باشگاه از مهدی کیانی، کاپیتان تیم تراکتورسازی با آقایان افشین دبیری مالک باشگاه دبیری، فرزین دبیری مدیر عامل باشگاه دبیری و رحمان یاوران رییس کانون هواداران باشگاه دبیری در این باشگاه دیدار کرد.

در ابتدای این بازدید افشین دبیری ضمن خیر مقدم به مهدی کیانی از زحمات وی در نخستین قهرمانی فوتبال تبریز در فوتبال تشکر کرده و ابراز داشت: مهدی کیانی از بازیکنان با تعصب تیم تراکتورسازی است که از لیگ یک این تیم را همراهی کرده و تعصب وی می‌تواند یک الگوی خوب برای جوانان باشد.

فرزین دبیری نیز از مهدی کیانی بابت حضورش در باشگاه تراکتورسازی تشکر کرده و برای این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

مهدی کیانی در این جلسه از زحمات مجموعه دبیری بابت قهرمانی این تیم در لیگ برتر تشکر کرده و ابراز داشت: سال گذشته دو تیم تراکتورسازی و دبیری موجب سربلندی ورزش آذربایجان و تبریز شده و امسال امیدواریم در رقابت های آسیایی نیز موفق باشند.

کیانی افزود: تیم دبیری تبریز نماینده فوتسال ایران در باشگاه های آسیا می باشد و موفقیت این تیم می تواند به سایر تیم های ورزشی استان خصوصا تیم تراکتورسازی روحیه دهد.

یاوران رییس کانون هواداران باشگاه دبیری تبریز نیز از مهدی کیانی بابت قبول دعوت این باشگاه تشکر کرده و یادآور شد: کیانی یکی از فوتبالیست های بی حاشیه فوتبال ایران بوده و امروز به عنوان فرمانده تراکتورسازی در میدان نقش بسزایی در موفقیت های این تیم خواهد داشت و در پیروزی تراکتورسازی بر فولاد خوزستان نیز نقش بسزایی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز