خبرگزاری کار ایران

فوتسالی‌ها چشم انتظارند؛

تشکیل کمیته فنی چشم انتظار امضای کفاشیان!

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۷۰

قرار است کمیته فنی فوتسال با حضور عباس ترابیان، حسین شمس، علی رعدی، محمد حسن انصاری‌فرد و خود افتخاری تشکیل شود.

کمیته فنی فوتسال منتظر امضای علی کفاشیان است.

به گزارش ایلنا، قرار است کمیته فنی فوتسال با حضور عباس ترابیان، حسین شمس، علی رعدی، محمد حسن انصاری‌فرد و خود افتخاری تشکیل شود و نامه درخواست حضور این اعضا در کمیته فنی برای تائید به علی کفاشیان داده شده و در صورت موافقت وی، این کمیته برای اولین بار تشکیل جلسه داده و در برای نجات فوتسال از وضعیت فعلی تصمیم‌گیری اساسی خواهد کرد. با این حال بعد از گذشت دو هفته هنوز رئیس فدراسیون نامه را ندیده است.

سید رضا افتخاری در این باره توضیح داد: همچنان منتظر جواب کفاشیان هستیم. شاید او نامه را دیده و دستور پیگیری‌اش را داده و می‌خواهد درخصوص اعضا مشورت کند.

وی همچنین درباره کناره گیری تلویحی عباس ترابیان از این کمیته اظهار کرد: من قبل از ارسال نامه به کفاشیان با تک تک اعضا صحبت کردم و موافقتشان را گرفتم. ما در این کمیته باید ترکیبی از مربیان و کارشناسان فوتسال را داشته باشیم نمی‌توانیم که تنها از حضور ۵ مربی بهره ببریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد انتقادات به حضور محمد حسن انصاری‌فرد با توجه به دوری چند ساله‌اش از فوتسال نیز به fut۵al گفت: به هر حال انصاری‌فرد هم چندین سال مربی تیم ملی بوده و سال‌ها در باشگاه پرسپولیس و کل ورزش تجربه دارد. ما در این کمیته باید نفراتی داشته باشیم که بتوانند هم از نظر فنی، برنامه‌ریزی و فوتسال پایه صحبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز