خبرگزاری کار ایران

ضمن دیدار با مهرزاد خلیلیان؛

مدیر فونداسیون باشگاه رئال‌مادرید از امکانات سپاهان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۷۸

با بازدیدهایی که از باشگاه های مختلف در ایران داشته‌ایم در نهایت تصمیم می‌گیریم کمپ بزرگ رئال‌مادرید را کجا و با همکاری کدام باشگاه راه‌اندازی کنیم.

مدیر فونداسیون باشگاه رئال مادرید ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات باشگاه سپاهان با مهرزاد خلیلیان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، خواکین ساگوئز با حضور در مجموعه باغ فردوس باشگاه سپاهان از زمین‌های تمرین، استخرها، چمن‌های طبیعی و مصنوعی، زمین ماسه، زختکن ها، سالن‌های سرپرشیده، رستوران‌ها، سالن‌های بدنسازی و… باشگاه در کمپ فردوس بازدید کرد.

خواکین همچنین در دیدار با مدیرعامل باشگاه سپاهان، امکانات باشگاه سپاهان را امکاناتی خوب و مناسب برای یک باشگاه در ایران خواند و کمپ فردوس را یک کمپ زیبا و مجهز در ایران قلمداد کرد.

وی تاکید کرد: با بازدیدهایی که از باشگاه های مختلف در ایران داشته‌ایم در نهایت تصمیم می‌گیریم کمپ بزرگ رئال‌مادرید را کجا و با همکاری کدام باشگاه راه‌اندازی کنیم.

خلیلیان نیز در این نشست، باشگاه رئال‌مادرید را یک الگوی بزرگ جهانی در فوتبال دانست و از برنامه‌های آموزشی این باشگاه در سراسر جهان قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد فونداسیون باشگاه رئال و باشگاه سپاهان بتوانند در راستای اهداف مشترک، برنامه‌های دو جانبه‌ای را با یکدیگر برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز