خبرگزاری کار ایران

فوتسال قهرمانی آسیا - ویتنام؛

برتری پرگل ایران بر ویتنام در نیمه نخست / کار میزبان یکسره شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۵۵

ملی‌پوشان فوتسال ایران نیمه نخست دیدار با ویتنام را با برتری ۵ بر یک به پایان بردند تا در یک قدمی صعود به مرحله نیمه نهایی قرار بگیرند.

ملی‌پوشان فوتسال ایران نیمه نخست دیدار با ویتنام را با برتری ۵ بر یک به پایان بردند تا در یک قدمی صعود به مرحله نیمه نهایی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ در حضور حدود ۲۰۰۰ تماشاگر به مصاف ویتنام میزبان این رقابت‌ها رفته موفق شد در نیمه نخست این تیم را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو بردارد تا گام بزرگی برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.

در این دیدار در ترکیب اولیه ایران علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، علی اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی به میدان رفتند که بار دیگر طیبی ستاره کشورمان بود که بر روی پاس اصغر حسن‌زاده موفق شد در دقیقه ۲ گل اول بازی را به سود ایران به ثمر برساند تا خود را ۹ گله کند. در دقیقه ۹ ویتنامی بسیار خطرناک ظاهر شدند ولی شوت بازیکن این تیم که از زیر پای صمیمی عبور کرده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۱۰ توکلی درصدد بود با شوت محکمی دروازه ویتنام را باز کند که شوت برگشتی این بازیکن را حسین طیبی به گل دوم ایران بدل کرد تا ۱۰ گله شود. فرهاد فخیم در دقیقه ۱۱ موفق شد برای کشورمان گل سوم را نیز به ثمر رساند ولی بر روی یک ضد حمله لو آن بازیکن ویتنامی موفق شد برای میزبان گلزنی کند تا بازی ۳ بر یک شود.

حملات بازیکنان ایران همچنان ادامه داشت و احمد اسماعیل پور موفق شد در دقیقه ۱۵ گل چهارم را نیز وارد دروازه میزبان کند. در ادامه علیرضا وفایی نیز در دقیقه ۱۶ برای ایران گلزنی کرد تا بازی ۵ بر یک به سود ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نخست به پایان برسد.

ویتنامی‌ها در دقایق پایانی نیمه نخست فشار زیادی را بر روی دروازه صمیمی وارد کردند ولی موفق نشدند گلی را به تک گل خود اضافه کنند.

ارسال نظر