خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان روند خوبی دارند؛

خسوس: استرالیا را هم با گل‌های زیاد شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۲۳

بازی برابر استرالیا جنبه تشریفاتی دارد، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و با گل آوراژ بالا به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است بازیکنانش روز به روز بهتر می‌شوند و در هر بازی عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس پس از پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال ایران برابر چین در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خوشحالم بازیکنانم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی مستمر و بازی‌های دوستانه، مزد زحمات خود را می‌گیریم و هر روز بهتر از گذشته بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه افزود: بازیکنانم با تمرکز مقابل چین بازی کردند و برای رسیدن به گل تلاش زیادی داشتند. در بازی اول ملی‌پوشان کمی بی‌دقت بودند، اما در بازی دوم با تمرکز بالا و تاکتیک‌هایی که گوشزد کرده بودیم، بازی کرده و در نهایت به پیروزی پرگل ۱۲ بر صفر دست یافتیم.

کاندلاس گفت: با توجه به اینکه بازی برابر استرالیا جنبه تشریفاتی دارد، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و با گل آوراژ بالا به مرحله بعدی رقابت های جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

گفتنی است، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و استرالیا فردا ۱۴ اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز