خبرگزاری کار ایران

کنار گذاشتن نظری و کشاورز اشتباه بود؛

دروگر: برخوردها با بزرگان فوتسال نگران‌کننده است / خسوس باید توضیح بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۲۷

در سال ۲۰۰۵ یک بار تیم ملی را جوان کردیم و گفتیم برنامه ما حضور موفق در جام جهانی است و مسابقات آسیایی برای ما مهم نیست. الان میانگین سنی تیم ملی ۲۶ سال هم نیست و برای حضور در جام‌جهانی باید در آمادگی کامل باشند.

رئیس سابق کمیته فوتسال معتقد است نباید با سیاست قهری و حذفی بازیکنان تیم ملی برخورد کرد بلکه این رفتارها دل نگرانی‌هایی را برای نسل آینده فوتسالیست‌ها ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق درودگر معتقد است باید مشکلات در یک محیط دوستانه حل شود و در مسیر پیشرفت گام برداریم.

گفتگوی درودگر با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

مصطفی نظری از تیم ملی حدف شد و کشاورز هم از تیم ملی انصراف داد، این اتفاقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم پایه موفقیت تفاهم و احترام است. بازیکن ملی برای مملکت ما یک سرمایه است و برای بقیه هم یک الگو محسوب می‌شود. هر رفتاری که با بازیکنان ملی‌پوش می‌کنیم، نشان می‌دهد که با نسل آینده چه برخوردی خواهیم داشت و این باعثدل نگرانی نسل جوان ما می‌شود.

در این شرایط چه کاری می‌توان انجام داد تا تیم ملی ضربه نخورد؟

تقاضای من این است که در یک محیط دوستانه و در جهت پیشرفت و موفقیت قدم برداریم و با حذف بچه‌ها، ‌ پایه‌های تیم ملی را سست نکنیم. برای موفقیت تیم ملی سال‌ها تلاش شده و کمک کنیم تا در مسابقات جهانی و آسیایی تیم ملی ما موفق شود. در حال حاضر کاری نمی‌شود کرد چون تیم در حال اعزام است، اما امیدوارم تیم ملی ما زیاد آسیب نبیند.

عدم حضور کشاورز و نظری باعثتضعیف بیش از حد تیم ملی در این مقطع نمی‌شود؟

ما در سال ۲۰۰۵ یک بار تیم ملی را جوان کردیم و گفتیم برنامه ما حضور موفق در جام جهانی است و مسابقات آسیایی برای ما مهم نیست. الان میانگین سنی تیم ملی ۲۶ سال هم نیست و برای حضور در جام‌جهانی باید در آمادگی کامل باشند. نمی‌دانم چه تفکری پشت این مساله است چون کشاورز و نظری ۳۲ سال سن دارند و می‌شد از آنها استفاده کرد. فکر می‌کنم مربی تیم ملی باید توضیح بدهد. شاید هم هدف بلندمدت دارد و تا آنجایی که من لیگ برتر و بازی‌های باشگاهی روسیه را دنبال می‌کردم، کشاورز و نظری در شرایط خوبی بودند و کنار گذاشتن آنها اشتباه بود. آروز می‌کنم کنار گذاشتن آنها حذف از تیم ملی و برخورد شخصی نباشد و دنبال جوانگرایی برای جام جهانی باشند.

فکر می‌کنید تیم ملی در ویتنام نتیجه می‌گیرد؟

امیدوارم بگیرد. تیم ما می‌تواند در آسیا موفق شود و تا آنجا که من دیدم، بچه‌ها در سطح خوبی هستند و اگر درست هدایت شوند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر