خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛

دبیری تبریز قهرمان شد / نخستین جام شمسایی در مربیگری

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۳۷

دبیری تبریز که تنها به یک امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی نیاز داشت با نیل به مقصود خود مقابل تاسیسات دریایی با ۶۰ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم فوتسال دبیری تبریز موفق شد نخستین عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کند.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتسال تیم دبیری تبریز موفق شد با کسب یک تساوی مقابل تاسیسات دریایی نخستین عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. این نخستین جام قهرمانی وحید شمسایی به عنوان مربی نیز محسوب می شود.

لیگ برتر فوتسال در هفته پایانی عصر امروز از ساعت ۱۶ با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد دبیری تبریز که تنها به یک امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی نیاز داشت با نیل به مقصود خود مقابل تاسیسات دریایی با ۶۰ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد. در دیگر دیدار مهم امروز گیتی پسند اگرچه موفق شد مقابل رقیب خود شهرداری ساوه ۳ بر یک به برتری برسد ولی با ۵۹ امتیاز به نایب قهرمانی بسنده کرد. همچنین تیم‌های پتروشیمی ماهشهر و راه ساری نیز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

دبیری تبریز ۲ - تاسیسات دریایی ۲

گیتی‌پسند اصفهان ۳ - شهرداری ساوه یک

هلال احمر ۲ - فرش‌آرا ۳

میثاق تهران ۳ - راه ساری یک

ماهان تندیس قم ۴ - شهید منصوری قرچک ۲

شهرداری تبریز یک - شرکت حفاری صفر

پتروشیمی‌ ماهشهر صفر - زمزم اصفهان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز