خبرگزاری کار ایران

پیروزی برابر حفاری‌ خواست خدا بود؛

کلاشی: بازی تاسیسات‌دریایی دیدار آسانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۴۶

بعد از باخت به راه‌ساری بازیکنان تیم همگی اظهار داشتند این باخت را طوری جبران خواهیم کرد که دیگر به آن فکر نکنید و به نظرم بازیکنان در برابر حفاری به قول خود عمل کردند.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: پیروزی در اهواز برابر حفاری خواست خدا بود.

به گزارش ایلنا، حبیب کلاشی اظهار داشت: قبل از بازی نیز پیش بینی کرده بودم که بازی برابر حفاری را با اختلاف دو گل می بریم و پیش بینی من بر اساس غیرت و تعصب بازیکنان تیم بود و خدا را شکر که این مهم در اهواز به واقعیت پیوسته و با سه امتیاز شیرین به تبریز بازگشتیم.
وی افزود: واقعا بعد از باخت به راه ساری و مساوی مقابل تیم شهرداری ساوه شب و روز زجر آوری را پشت سر گذاشتیم، چون واقعا حق بچه‌ها قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور است و چنین انسجام و یک‌دلی در هیچ یک از تیم‌های لیگ برتر وجود ندارد و قهرمانی برازنده تیم فوتسال دبیری تبریز می باشد.

کلاشی تاکید کرد: در بازی برابر حفاری، وحید شمسایی صورتش را جلو توپ می‌گذاشت، فرهاد فخیم یک بازی استثنایی را پشت سر گذاشت و جواد اصغری‌مقدم نیز با تمام وجود تکل زده و همه بازیکنان عالی ظاهر شده و تمام تلاش خود را کردند که خانواده دبیری را شاد کنند.

قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: همه بچه‌ها برای اینکه لیاقت و شایستگی خود را ثابت کنند در این بازی با تمام وجود در میدان بازی کردند و باید این نکته را یادآوری کنم که بعد از باخت به راه‌ساری بازیکنان تیم همگی اظهار داشتند این باخت را طوری جبران خواهیم کرد که دیگر به آن فکر نکنید و به نظرم بازیکنان در برابر حفاری به قول خود عمل کردند. برخلاف سایر شهرهای ایران، تیم دبیری در تبریز مورد حمایت مسئولان این شهر قرار نگرفته و این موضوع جای تاسف دارد.

وی افزود: موفقیت تیم دبیری در اهواز خواست خدا بوده و من احساس می‌کنم یک نیرویی پشت تیم ما بود که توانستیم چنین پیروزی مهمی را کسب نماییم و نباید فراموش کرد که شکست دادن حفاری در اهواز کار آسانی نبود.

قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز تماشاگران و هواداران را یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم دبیری در بازی‌های خانگی ذکر کرده و بیان کرد: از مردم تبریز می‌خواهم روز پنجشنبه با حمایت همیشگی خود به تیم روحیه داده و موجبات قهرمانی تیم را فراهم کرده تا ان‌شااله بعد از بازی جشن قهرمانی در سالن علوم پزشکی تبریز را برگزار کنیم.

کلاشی در مورد بازی تیم دبیری برابر تاسیسات دریایی گفت: بر خلاف همگان که این بازی را آسان می‌دانند، به نظرم بازی با تیم تاسیسات‌دریایی بسیار مشکل بوده و نباید حریف را دست‌کم گرفت.

وی افزود: مربی تیم حریف علی صانعی است که سال گذشته سرمربی تیم ملی بود و بازی سختی پیش‌رو داریم، اما مطمئن باشید تیم دبیری در این بازی شکست نخواهد خورد و در قهرمانی تیم دبیری شک نکنید و ان‌شااله بعد از بازی جشن قهرمانی را در سالن علوم پزشکی بر پا خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز