خبرگزاری کار ایران

نباید به برد دور رفت اکتفا کنیم؛

دبیری: هنوز قهرمان نشدیم / باید با تمام قوا به مصاف تاسیسات برویم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۸۲

قهرمانی تیم دبیری هنوز قطعی نشده و ما به یک امتیاز دیگر برای محرز شدن این مهم احتیاج داریم.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز از برگزاری بازی پایانی تیمش برابر تاسیسات دریایی در سالن علوم پزشکی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزین دبیری اظهار کرد: قبلا هم عنوان کرده بودم که اگر بازی آخر تیم جنبه تشریفاتی داشته باشد بازی را در سالن شهید پورشریفی برگزار می‌کنیم، اما قهرمانی تیم دبیری هنوز قطعی نشده و ما به یک امتیاز دیگر برای محرز شدن این مهم احتیاج داریم.

وی افزود: تیم دبیری در تمام ۱۲ بازی گذشته‌اش در سالن علوم پزشکی به پیروزی رسیده و ۳۶ امتیاز ممکن را کسب کرده و منطقی است برای ثبت رکورد برد در تمام بازی‌های خانگی در سالن علوم پزشکی به مصاف تاسیسات دریایی برویم.

مدیر باشگاه دبیری تبریز خاطر نشان کرد: من کاملا به مشکلات تماشاگران در این سالن به دلیل ظرفیت کم واقف بوده و شرمنده هواداران تیم دبیری هستم و باید این نکته را ذکر کنم که بازیکنان تیم ما در این سالن تمرین و مسابقه داده‌اند و کف پوش این سالن کاملا با کفپوش سالن پورشریفی متفاوت است، اما در نظر داریم برای بازی با تاسیسات دریایی ظرفیت سالن را افزایش و از فضا خالی پشت یکی از دروازه‌ها نیز استفاده کنیم.

وی در مورد بازی حساس تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: نباید به برد دور رفت مقابل این تیم اکتفا کرده و باید با تمام قوا برای پیروزی در آخرین بازی خانگی به مصاف این تیم برویم و فراموش نکنیم که هدایت تیم تاسیسات دریایی بر عهده علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی بوده و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: هواداران تیم دبیری با حضور در فرودگاه ما را شرمنده کردند و امیدواریم با پیروزی بر تیم تاسیسات دریایی و کسب عنوان قهرمانی بتوانیم محبت‌های این عزیزان را جبران کرده و عیدی شیرینی را به طرفداران تیم دبیری بدهیم.

فرزین دبیری از پخش زنده بازی تیم‌های دبیری تبریز با تاسیسات دریایی از شبکه سهند خبر داد و عنوان کرد: در حال رایزنی با کمیته فوتسال می‌باشیم تا این بازی از یکی از شبکه‌های سراسری سه و یا ورزش نیز پخش شود.

تیم فوتسال دبیری تبریز در بازی آخر خود برابر تاسیسات دریایی حتی با یک تساوی نیز قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور می‌شود.

این بازی روز پنجشنبه ۲۲ اسفند راس ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز