خبرگزاری کار ایران

افتخاری مطرح کرد:

شرایط سخت فوتسال ایران در یک هشتم و یک‌چهارم جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۷۵

خوشبختانه در گروهی قرار گرفته‌ایم که صعود دشوار نیست و به سرمربی و بازیکنان تیم اعلام می‌کنم که هیج حریفی را دست کم نگیرند تا بتوانیم نتیجه درخشانی در این بازی‌ها بگیریم.

رئیس کمیته فوتسال درباره همگروهی ایران با تیم های چین، استرالیا و اندونزی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و برگزاری رقابت‌های جام حذفی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری گفت: تیم ملی ایران در مرحله گروهی مشکلی نخواهد داشت و معتقدم کار سخت ما در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی این بازی‌ها خواهد بود. خوشبختانه در گروهی قرار گرفته‌ایم که صعود دشوار نیست و به سرمربی و بازیکنان تیم اعلام می‌کنم که هیج حریفی را دست کم نگیرند تا بتوانیم نتیجه درخشانی در این بازی‌ها بگیریم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی برای برد به میدان می‌آیند تا هر کدام به مرحله‌های بالاتر صعود کنند ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای پیروزی به میدان می‌رویم. ضمن اینکه بازی‌های مقدماتی، بازی تدارکاتی خوبی برای ما خواهد بود تا برای دور بعدی مسابقات که یک چهارم و فینال است، آماده شویم.

رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ایران در هر شرایطی عملکرد خوبی ارائه خواهد کرد و امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنیم. در شرایط موجود از حریفان خود خبر نداریم اگر مانند سال گذشته باشد با جرات می‌گویم تیم ایران قهرمان است، اما اگر شرایط تیم‌ها فرق کند پیش بینی نسبت به نتیجه بازی‌ها متفاوت است. ضمن اینکه ما تلاش‌مان را برای قهرمانی به کار می‌بندیم.

افتخاری در ادامه بیان کرد: تیم ملی یک ماه در تهران و کیش اردو خواهد داشت و سپس به تورنمنت ازبکستان اعزام می‌شود. متاسفانه بازی با کرواسی لغو شد و ما سعی می‌کنیم تا در تورنمنت ازبکستان به آمادگی کامل برسیم. بر همین اساس اردوی تیم ملی از هفتم فروردین ماه سال ۹۳ با ۲۵ بازیکن آغاز می‌شود.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: بازی‌های لیگ برتر روز ۲۲ اسفند ماه تمام می‌شود و از ۲۲ تا ۲۷ اسفند نیز بازی‌های یک چهارم و فینال جام‌حذفی برگزار خواهد شد. در مرحله یک چهارم و فینال حذفی تیم‌های خوبی بالا آمده و معتقدم دیدار جذابی بین چهار تیم میثاق، تندیس قم، شهرداری تبریز، تاسیسات دریایی تهران برای کسب عنوان را شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز