خبرگزاری کار ایران

ما بازی به بازی بهتر می‌شویم؛

حاجتی: بازی با گیتی‌پسند آغاز پیروزی‌های فرش‌آرا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۷

بهترین بازی‌های من زمانی بود که تیم ما نتیجه را واگذار کرده، ضمن اینکه من سعی در اجرای برنامه‌های مرتضایی دارم و امیدوارم در روند تیم موثر باشم.

بازیکن فرش آرا مشهد در خصوص دیدار این تیم برابر گیتی‌پسند گفت: مهره‌های با تجربه‌ای داریم و با حضور جوانان آینده‌داری که در این تیم بازی می‌کنند، آینده بهتری پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم حاجتی در ادامه گفت: با نتایج خوب نیم فصل، ایجاد توقع کردیم و امروز هم صادقانه بگویم در نیم فصل دوم نتایج راضی کننده‌ای نداریم اما تجربه‌های نیم فصل اول خیلی خوب بود که امیدوارم در ادامه بتوانیم از این تجربه‌ها برای نتیجه گیری بهتر استفاده کنیم.

وی دلیل نتیجه‌های نه چندان خوب نیم فصل دوم را هم شرایط سخت قرعه دانست که تیم‌های پایین جدولی پر ریسک بازی می‌کنند و افزود: شکل تیمی ما اینگونه است که بازی به بازی بهتر می‌شویم.

حاجتی بازی با دبیری تبریز در مشهد و شهرداری ساوه را جزو بازی‌های خوب خود می‌داند و می‌گوید: بدشانسی من این است که بهترین بازی‌های من زمانی بود که تیم ما نتیجه را واگذار کرده، ضمن اینکه من سعی در اجرای برنامه‌های مرتضایی دارم و امیدوارم در روند تیم موثر باشم.

یکی از بهترین لحظات ابراهیم حاجتی در لیگ ۹۲، گل ثانیه‌های آخر وی به ماهان قم در خانه حریف بود. وی درباره این بازی می‌گوبد: بازی سختی بود. شرایط سالن هم به نحوی بود که راحت بازی نکنیم. بازیکنان ماهان هم چندین بار من را شارژ کردند و حتی با آرنج به صورت من زدند و وقتی گل سوم را زدم چنان شادی کردم که هنوز در خاطرم مانده. روز خوبی بود.

حاجتی در پایان گفت: در نیم فصل دوم نتایج نه چندان خوب ما باعثشد خجالت‌زده تماشاگران مشهدی باشیم که همیشه حامی ما بودند، به ویژه بازی با پتروشیمی که در خانه باختیم اما قول می‌دهم در ادامه بازی‌ها، نتایج آبرومندی بگیریم که از شرمندگی آنها دربیاییم و روسفید باشیم!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز