خبرگزاری کار ایران

افتخاری بعید است این حرف‌ها را بزند؛

شمسایی: نمی‌خواهند من باشم / مقابل ماهان قم ما اسرائیل بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۰

می‌خواهم بگویم داوری که سال قبل با‌ آقای دبیری درگیری داشته و یکسال محروم شده را چرا در بازی به این مهمی می‌گذارند؟

سرمربی و بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: اتفاقات بازی ما و ماهان تندیس قم یک سناریو بود و می‌دانم برنامه‌ریزی شده بود.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اتفاقات که برای ما در بازی مقابل ماهان تندیس قم افتاد، یک سناریویی بود که می‌دانم از قبل برنامه‌ریزی شده بود. ما باختیم چون بد بازی کردیم و دست بچه‌های تیم ما درد نکند چون ۱۸ هفته عالی بودند و یک هفته هم خوب نبودند و باختیم. برد و باخت در فوتسال اتفاق می‌افتد، اما من می‌خواهم در مورد چیدمان داوری حرف بزنم. می‌خواهم بگویم داوری که سال قبل با‌ آقای دبیری درگیری داشته و یکسال محروم شده را چرا در بازی به این مهمی می‌گذارند؟

وی افزود: آقایان با این چیدمان داوری حساسیت ایجاد می‌کنند. داوران ما پاک‌ترین داوران دنیا هستند و شکی در این نیست، اما اگر در این شرایط که حساسیت وجود دارد داور یک سوت اشتباه هم بزند این شبهه به وجود می‌آید که می‌خواهد اتفاقات پارسال را تلافی کند چون گل دومی که ما خوردیم و باعثاخراج من شد صد در صد روی من خطا شد. به هر حال ما باختیم اما اتفاقی نیفتاده و لیگ همچنان ادامه دارد.

سرمربی دبیری در مورد عملکرد نیروی انتظامی در این دیدار گفت: نیروی انتظامی حافظ منافع کشور است و خیلی هم زحمت می‌کشند، اما در این بازی ما اسرائیلی شدیم و خیلی راخت ما را با باتوم زدند و در این اتفاقات گردنبند مدیر عامل ما را هم از گردنش زدند و معلوم نشد گردنبند او چه شد؟ در قم قبلاً هم از این اتفاقات افتاده و خیلی جالب است یک خبرگزاری هم می‌نویسد وحید شمسایی دستگیر شد، در حالیکه اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده بود و اتفاقاً خیلی هم به من محبت کردند و به من احترام گذاشتند، اما آن کسی که آقای دبیری را با باتوم زده بود؛ برچسب روی سینه‌اش را کندند و او را فراری دادند. به هر حال همه کمک کردند و این مساله ختم به خیر شد اما این اتفاقات قشنگ نیست که آدم بازی می‌کند و هم فحش بخورد و هم گردنبندش را بزنند و هم کتک بخورد و هم به کلانتری برود و واقعاً این فوتسال چه فایده‌ای دارد؟

شمسایی در پایان گفت: دوست ندارد وحید شمسایی‌ها باشند. من به کمیته فوتسال احترام می‌گذارم چون عمرم را برای این فوتسال گذاشته‌ام و با تمام مشکلات و بدترین اتفاقاتی که برایم افتاد برای این ممکلت بازی کردم و اگر اتفاقات بدتر از این هم بیفتد؛ باز هم هستم اما دوست ندارند من باشم چون تیم من صدرنشین بود و این همه مشکلات برایم درست کردند. من گفتم کاندلاس ۱۸ هفته نیامده بازی تیم من را ببیند و الان هم نباید افتخاری بگوید شمسایی چون بوی باخت شنیده این حرف‌ها را می‌زند. از افتخاری که رئیس کمیته فوتسال است بعید است این حرف‌ها را بزند. من اگر ۱۰۰۰ بار دیگر هم ببازم دنبال این مسائل نیستم چون می‌گویم حتماً از نظر فنی ضعیف بودم که باختم اما در این بازی شیرازه تیم من به هم ریخت و باختیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز