خبرگزاری کار ایران

هواداران پدیده من را شگفت زده کرده‌اند؛

مهرآزما: باید استقلال اهواز را در مشهد ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۹

چون اکثر بچه‌های ما لیگ برتری هستند و هفته‌های بعد بهتر خواهیم شد چراکه بچه‌های ما شرایط لیگ یک را بهتر درک خواهند کرد و پدیده نتایج بهتری خواهد گرفت.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: دربی مشهد بعد از ۴ سال برگزار می‌شد و حساسیت های خاص خودش را داشت.

محمدحسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل سیاه جامگان به تساوی رسیدیم. دربی مشهد بعد از ۴ سال برگزار می‌شد و حساسیت‌های خاص خودش را داشت ما برای اولین بار در دربی مشهد بازی کردیم و بازی خیلی خوبی بود. سیاه جامگان تیم خوبی بود و هر چقدر فشار آوردیم، نتوانستیم برنده شویم. هر دو تیم روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند و صحنه خاصی روی دروازه‌ها به وجود نیامد چون توپ بیشتر وسط زمین بود اما مالکیت توپ دست ما بود هرچند که فرصت خاصی را دو تیم به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: در سه بازی گذشته ۴ امتیاز گرفته‌ایم که راضی کننده نیست، اما اول فصل است و شرایط بازی در لیگ یک دست ما نیامده چون اکثر بچه‌های ما لیگ برتری هستند و هفته‌های بعد بهتر خواهیم شد چراکه بچه‌های ما شرایط لیگ یک را بهتر درک خواهند کرد و پدیده نتایج بهتری خواهد گرفت.

هافبک پدیده در مورد بازی بعدی تیمش گفت: این هفته میزبان استقلال اهواز هستیم که از بازیکنان و مربی خوبی برخوردار است و مجموعه بسیار خوبی است. استقلال اهواز در هفته‌های قبل ناکام بوده و هرچه در توان دارد، در این بازی خواهد گذاشت اما پدیده هم در شهر خودش بازی می‌کند و به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز داریم و باید ببریم.

مهرآزما در پایان گفت: هواداران پدیده برخورد خیلی خوبی با تیم دارند و جای تعجب دارد چون جایی ندیده‌ایم که تیمی نوپا اینقدر تماشاگر داشته باشد و حتی سیاه‌جامگان هم اندازه ما هوادار نداشت. معلوم است مردم مشهد فوتبال را درک می‌کنند و دوست دارند و واقعا هواداران پدیده من را شگفت زده کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز