خبرگزاری کار ایران

مدعیان همان مدعیان فصل قبل هستند؛

صانعی: از روند تیمی تاسیسات راضی نیستم / خود را در جدول بالا می‌کشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۰

بحثقهرمانی بین ۴ تیم بالای جدول است یعنی همان تیم‌هایی که سال قبل هم مدعی بودند و بقیه دنبال جایگاه بهتری در جدول هستند.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: از روند تیم‌مان راضی نیستم ضمن اینکه در بعضی از بازی‌ها حق ما نبود که ببازیم.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر از ۵ بازی فقط ۴ امتیاز گرفته‌ایم و در مکان یازدهم جدول قرار داریم. از روند تیم راضی نیستم ضمن اینکه در بعضی از بازی‌ها حق ما نبوده که ببازیم. ما دو بازی با قهرمان و نایب قهرمان سال قبل برگزار کرده‌ایم که دیدارهای سخت و سنگینی بود. البته تیم‌های مدعی هم نتوانستند یکدیگر را ببرند و باز هم امتیاز از دست می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی متذکر شد: ما هم امیدواریم در هفته‌های آینده نتیجه بگیریم و در جدول بالا بیاییم. بحثقهرمانی بین ۴ تیم بالای جدول است یعنی همان تیم‌هایی که سال قبل هم مدعی بودند و بقیه دنبال جایگاه بهتری در جدول هستند.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: این هفته میزبان راه ساری هستیم که بازی حساسی برای ما است. امیدواریم ۳ امتیاز این بازی را در خانه بگیریم. شرایط فنی و امتیازی ما بهتر از حریف است و باید نتیجه بگیریم، البته بازی سختی است و راه ساری هم دنبال نتیجه است اما تلاش می‌کنیم این بازی خانگی را ببریم.

صانعی در پایان گفت: داوری‌ها امسال خوب بوده و شرایط لیگ بد نیست، اما بعضی از تیم‌ها سالن مناسبی ندارند مثلا تیم میثاق با آن هم تماشاگری که دارد، سالن کوچکی دارد و تماشاگران خیلی به نیمکت تیم‌ها نزدیک هستند تا جایی که نمی‌توانیم با بازیکنان‌ خود راحت صحبت کنیم. بهتر است در یک سالن بزرگتر با گنجایش تماشاگر بیشتر بازی کنند تا در شأن میثاق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز