خبرگزاری کار ایران

افتخاری می‌تواند من را نابود کند؛

شمسایی: هنوز قهرمان نشده‌ایم / نمی‌دانم رئیس کمیته فوتسال چه کینه‌ای از من دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۴۳

الان برخی‌ها به تیم شهید منصوری گیر داده‌اند که برای ما بازی کرده و مقابل گیتی‌پسند ایستاده، اما در قرچک شرایط همین است و هر تیمی به آنجا برود، روز سختی دارد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: مقابل حفاری اهواز شانس آوردیم که برنده شدیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان برخی‌ها به تیم شهید منصوری گیر داده‌اند که برای ما بازی کرده و مقابل گیتی‌پسند ایستاده، اما در قرچک شرایط همین است و هر تیمی به آنجا برود، روز سختی دارد. در مورد بازی دبیری و حفاری اهواز نیز باید بگویم که بازی بسیار سختی برای ما بود و شانس آوردیم گل‌های بعدی را نخوردیم و نباختیم. بچه‌های ما دراین بازی تمرکز بالایی داشتند و فعل خواستن را صرف کردند و برنده شدیم تا در هفته آخر با تمام توان در شهر خودمان بازی کنیم و قهرمان شویم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا شایعه در ست کرده‌اند که حفاری به ما راه داده و با ما تبانی کرده، حفاری خودش را به آب و آتش زد و حتی در ۲۰ ثانیه پایانی بازیکن آنها اخراج شد و حفاری ۴-۵ موقعیت بسیار خوب داشت و توپ را به تیر ما زدند و شانس آوردیم آن موقعیت‌ها گل نشد. در این بازی ناظر ویژه کمیته انضباطی، نماینده کمیته داوران و نماینده کمیته فوتسال حضور داشتند و در چنین شرایطی مگر می‌شود تبانی کرد؟ اصلًا تبانی کدام است؟ ما ملی‌پوش نداریم و تا این لحظه موفق بوده‌ایم و در روز آخر بازی سختی مقابل تاسیسات‌دریایی داریم که تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد.

سرمربی دبیری‌تبریز در موررد شانس قهرمانی تیمش گفت: هر چند یک هفته مانده به پایان مسابقات در صدر جدول هستیم اما هنوز هیچی تمام نشده و هنوز قهرمان نشده‌ایم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی می‌کنند و تا این لحظه موفق بوده‌اند. ان‌شاالله بچه‌های ما جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند را درک کنند و این هفته آخر را هم با تمام وجود بازی کند و قهرمان شوند.

وی افزود: اگر ما قهرمان نشویم هم اتفاقی نمی‌افتد. قشنگی فوتبال به همین است، ما صدر جدول بودیم و به راه ساری که قعرنشین بود، باختیم قشنگی ورزش و فوتبال به همین است و باخت هم جزئی از زندگی است و باید با سختی‌ها کنار بیایم. در مربیگری فراز و نشیب زیاد است و تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم و بقیه‌اش دست خدا است. ما دنبال قهرمانی به هر قیمتی نیستم.

شمسایی در پایان گفت: آقای افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال خیلی به من لطف دارد و بازی ما را پیش‌بینی می‌کند و من را محروم می‌کند و به من می‌گوید که بلوف می‌زنم از تیم من هم بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌شود. مالک باشگاه ما هم که به فدراسیون می‌رود، رئیس کمیته فوتسال در اتاقش را می‌بندد و با او صحبت نمی‌کند. نمی‌دانم افتخاری پدر این رشته است و باید برای موفقیت فوتسال تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز