خبرگزاری کار ایران

دو پیشنهاد ویژه برای سنگربان ملی پوش

دلیل دخیا برای ترک منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۰۱

مربی سابق دیوید دخیا اذعان می‌‌کند برای رسیدن به قهرمانی‌های اروپایی شاید شاگرد اسپانیایی او منچستریونایتد را ترک کند.

به گزارش ایلنا، اریک استیل، مربی سابق دروازه‌بان‌های باشگاه منچستریونایتد ادعا کرده شاید داوید دخیا برای دستیابی به قهرمانی در قاره اروپا و جاه طلبی‌ها خود در دوران حرفه‌ای شیاطین سرخ را ترک کند. دخیا طی ماه‌های اخیر برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه به توافق دست پیدا نکرده است.

او طی دو پنجر نقل و انتقالاتی گذشته با وجود اینکه مدنظر باشگاه رئال مادرید قرار داشت اما با منچستر ادامه داد و تیبو کورتوا به لوس بلانکو پیوست. با این وجود هنوز دو باشگاه بزرگ وجود دارند که خواستار همکاری با سنگربان ملی پوش اسپانیایی هستند. 

دخیا پیشنهاد یوونتوس و پاری سن ژرمن را پیش روی خود می‌بیند. قرارداد دخیا در سال 2020 به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه او درخواست خروجی ارائه نکرده است اما توجه به اینکه او در 12 ماه پایانی قراردادش می‌تواند با تیم جدیدی به توافق دست پیدا کند دلیلی است تا مربی سابق او مدعی شود دخیا به دنبال قطع همکاری با باشگاه انگلیسی است.

استیل که در سال 2013 تحت هدایت دیوید مویس در منچستر حضور داشت در مصاحبه اخیرش گفت: اگر در حال حاضر از دخیا سوال کنید او قطعا به منچستر متعهد است، او با بازیکنان و طرفداران رابطه خوبی داشته، اما او می خواهد برنده شود و ناگزیر او ممکن است اکنون در مسیر جدیدی قرار بگیرد، احساس می‌کنم او با منچستر به چنین عنوانی دست پیدا کند چون آنها هنوز در لیگ قهرمانان هستند. با این حال او باشگاه‌های دیگر را می‌بیند که پیشرفت بیشتری داشتند و با اینکه به سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود ممکن است منچستر را ترک کند. هنوز او با باشگاه قرارداد دارد و در زمان فعلی منچستری است اما قهرمانی لیگ قهرمانان جایزه‌ای است که او علاقه دارد آن را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز