خبرگزاری کار ایران

داوید دخئا در آستانه رکورد بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۰۱

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در صورت عقد قرارداد جدید به گرانترین دروازه بان لیگ جزیره تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد قصد دارد قرارداد جدیدی به داوید دخئا پیشنهاد کند. طبق این قرارداد، او هفته‌ای بیش از 200هزار پوند دستمزد خواهد گرفت و پردرآمدترین دروازه‌بان لیگ برتر خواهد شد.

قرارداد فعلی دخئا تا پایان فصل است ولی یونایتد گزینه تمدید آن تا سال 2020 را دارد. منابع مطلع می‌گویند که این بازیکن 27ساله قصد دارد مدت بیشتری در یونایتد بماند. اگر او در فصل 22-2021 هم در یونایتد باشد، ده فصل را در این تیم گذرانده است.

انتقال 32 میلیون پوندی تیبو کورتوا به رئال مادرید باعث شد هرگونه تردیدی در زمینه بازگشت دخئا به مادرید از بین برود. رئال در سال 2015 نزدیک بود که دخئا را بخرد اما اشتباهات اداری آنها مانع انجام این انتقال شد. از آن زمان دخئا و اسپانیا از هم دور شده‌اند و در جام جهانی هم اوضاع به اوج رسید، و دخئا بر این باور بود که او را بی‌دلیل مقصر اصلی ناکامی تیم فرناندو هیرو می‌دانند.

دخئا در منچستر راضی است و رابطه خوبی با ژوزه مورینیو دارد. رابطه او با امیلیو آلوارس، مربی دروازه‌بان‌های تیم هم خوب است. آلوارس در اتلتیکو مادرید هم مربی دخئا بود و مورینیو او را به یونایتد آورد تا دوباره با این دروازه‌بان کار کند. خوسه، پدر دخئا هم همیشه حامی ماندن او در یونایتد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز