خبرگزاری کار ایران

سعید فتاحی: به زودی از ورزشگاه خرمشهر برای میزبانی فینال جام حذفی بازدید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۹۸

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد شرایط فصل آینده لیگ برتر و فینال جام حذفی توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی قبل از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا درباره برنامه‌های فصل آینده فوتبال ایران و لیگ گفت: در حال رایزنی هستیم تا برای برنامه‌های فصل آینده با باشگاه‌ها تعامل داشته باشیم و نظر آنها را برای مسابقات فصل بعد جویا شویم چرا که سال آینده برای ما بسیار مهم است. ما مسابقات جام ملت‌ها را داریم و بعد از آن هم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شروع می‌شود.

وی درباره اینکه چرا با برنامه AFC مخالفت وجود دارد عنوان کرد: درباره این اتفاقات با تاج قرار است صحبت کنیم چرا که فصل پیش رو بسیار اهمیت دارد و AFC در اردیبهشت 3 بازی گذاشته است. برنامه لیگ را سال گذشته در بهمن‌ماه اعلام کردیم اما امسال به خاطر کی‌روش و برنامه‌های تیم ملی شاید تغییراتی بخواهد ایجاد شود. کارها را انجام داده‌ایم و در این هفته انجام می‌شود.

فتاحی درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عنوان کرد: فینال جام حذفی بستگی به صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد چرا که در برنامه AFC بازی استقلال در تاریخ 17 یا 18 اردیبهشت است که اگر آن بازی هفدهم باشد فینال جام حذفی را دوازدهم و اگر هجدهم باشد این بازی را سیزدهم برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت ورزشگاه خرمشهر که قرار است میزبان جام حذفی باشد تصریح کرد: وضعیت چمن ورزشگاه خرمشهر خیلی خوب و نور ورزشگاه هم زیاد شده است. باز هم قرار است که هفته آینده از این ورزشگاه بازدیدی داشته باشیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.

فتاحی در پاسخ به این سوال که اگر این ورزشگاه مورد تایید نباشد چه تصمیمی گرفته می‌شود، گفت: دو استادیوم دیگر را هم پیش‌بینی کرده‌ایم اما این بازی قطعا داخل استان خوزستان برگزار خواهد شد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی باشد و از آن طرف هم اگر قهرمانی پرسپولیس را قطعی بدانیم سوپر جام در تهران و در تاریخ 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه قرار شده پرسپولیسی‌ها چه زمانی جشن قهرمانی بگیرند، خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس در این هفته قهرمان شود دو بازی دیگر در پیش دارد. ما سال گذشته جشن قهرمانی را زودتر گرفتیم و تیم صبا ضرر کرد. پرسپولیس در هفته آخر با سپیدرود بازی دارد و اگر سپیدرود تا آن موقع در کورس ماندن باشد صددرصد جشن قهرمانی را می‌گذاریم برای هفته آخر، اما اگر این تیم زودتر ماندنش در لیگ قطعی شود می‌توانیم جشن را زودتر بگیریم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها مایل هستند جشن را در هفته پایانی بگیرند و نظر سازمان لیگ در این باره چیست، یادآور شد: این یک روال و قانون دارد، اگر قطعی شده باشد مانند سال گذشته و مانند لیگ‌های بزرگ دیگر مثل لیگ‌های آلمان، انگلیس و ایتالیا می‌تواند زودتر انجام شود. تاکنون باشگاه پرسپولیس با ما در این باره صحبتی نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز