خبرگزاری کار ایران

مربی گسترش‌ فولاد: خط حمله سایپا آزار دهنده است/ اما از آنها شناخت کامل داریم

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد معتقد است که سایپا خط حمله‌ای دارد که هر تیمی را آزار می‌دهد و این مسئله کار آنها را در بازی فردا (پنجشنبه) سخت می‌کند.

به گزارش ایلنا، بهمن خداکرم، مربی تیم گسترش فولاد تبریز که به جای فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سایپا حاضر شده بود، گفت: قبل از هر چیز باید از حسین فرکی تشکر کنم که زمین تمرینی تیمش را در اختیار ما قرار داد. امیدوارم این تعامل بین همه تیم‌ها باشد. باشگاه ما هم همیشه در این خصوص پیش قدم بوده و نهایت همکاری را با سایر تیم‌ها داشته است. بازی فردای ما مقابل سایپا هم در شرایطی برگزار می‌شود که ما شناخت کامل از آنها داریم.

وی ادامه داد: سایپا بازیکنان خوبی دارد و مهاجمان این تیم سرعتی بوده و هر تیمی را آزار می‌دهند. برای مهار خط حمله سایپا برنامه داریم و علاوه بر اینکه دنبال بسته نگه داشتن دروازه خودمان هستیم، دنبال گلزنی هم هستیم. امیدوارم خط حمله ما روز خوبی را سپری کند. روز سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم.

مربی گسترش فولاد با تمجید از عملکرد حسین فرکی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: حسین فرکی هر جایی که بوده، تیم‌های او زیبا بازی کرده‌اند. تیم‌های خوب و جانداری دارد و توانسته با تیم‌های مختلف هم قهرمان شود. او بدون شک به دنبال موفقیت با سایپاست و آنها تیم خوبی دارند. ما می‌دانیم که فردا بازی ساده‌ای پیش‌رو نداریم و باید دقت زیادی داشته باشیم.

خداکرم در پاسخ به این سؤال که آیا گسترش فولاد برای دیدار با سایپا غایبی دارد یا نه، گفت: برای این بازی مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان در اختیارمان هستند.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۵۲