خبرگزاری کار ایران

سعداوی: گفته بودم که چهره‌ای دگرگون شده از فولاد خواهید دید

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بودم نوع رفتار بازیکنان ما در اردوها و تمرینات، نوید روزهای خوب را برای ما می‌داد. گفته بودم که چهره‌ای دگرگون شده را از فولاد خواهید دید

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در خصوص تساوی 2 - 2 تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا در نشست خبری گفت: اگر خاطرتان باشد در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بودم نوع رفتار بازیکنان ما در اردوها و تمرینات، نوید روزهای خوب را برای ما می‌داد. گفته بودم که چهره‌ای دگرگون شده را از فولاد خواهید دید. خوشحالم مقابل استاد خودم فرکی که بسیار باتجربه است و مهره‌های خوب و باتجربه‌ای که هرکدام‌شان می‌توانند بازی را عوض کنند، خوب کار کردیم. با کارهای ما، بازیکنان باتجربه تیم حریف کمترین استفاده را بردند و به‌نظرم اشتباهات فردی باعث شد که توپ را تقدیم حریف کنیم و گل بخوریم.

وی افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، اما از نتیجه نه، چون می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. اگر می‌توانستیم در اواخر بازی کار را کنترل کنیم، برنده بودیم. برای خود من هم عجیب که در هوای خوب امروز چرا باید کول برک (وقفه خنک شدن) بدهند و اصرار به توقف بازی و اجرای این قانون بود؟ اگر در نیمه اول این قانون اجرا شد، در نیمه دوم که هوا خوب شده بود و نیازی به این کار نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: با این عملکرد بازیکنان ما و شرایط درخشانی که تیم ما داشت، شک نکنید که نتایج درخشان هم در انتظار تیم ماست.

سعداوی درباره اشتباه بازیکنان تیمش، گفت: در بازی‌های قبلی هم قبول دارم که اشتباه داشتیم و اینکه در یکی دو دقیقه مانده به پایان بازی مرتکب اشتباهات فردی شدیم. بازیکنان ما جوان هستند، اما بازیکنان باتجربه ما باید در این دقایق به تیم کمک کنند و شرایط را تحت‌کنترل داشته باشند تا نتیجه را از دست ندهیم.

وی در واکنش به این مسئله که استفاده از ایوب والی و سروش سعیدی برای اولین بار در این بازی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ایوب والی و سروش سعیدی خوب بودند و این نشان می‌دهد ما کار خودمان را انجام دادیم و زحمات‌مان را کشیدیم. سایپا تیمی بود که در هر بازی موقعیت‌های زیادی را مقابل تیم‌های دیگر داشت و نتایج خوبی هم گرفته بود، اما مقابل تیم ما آنچنان خوب نبودند. نمی‌گویم که برنامه نداشتند، چون با برنامه به بازی آمده بودند، اما نتوانستند برنامه‌های خود را اجرا کنند. به‌نظر من خیلی سخت است مقابل تیم حسین فرکی که باتجربه است، تیم خوبی دارد و با این مهره‌هایی که در اختیار داشت، یک بر صفر عقب باشی و این چنین نتیجه را برگردانی. به‌نظرم اگر کمی صبور باشیم و بازیکنان ما هم عملکرد خودشان را داشته باشند، روزهای خوب رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن خارجی جذب کند یا نه، گفت: ما ضعیف نیستیم، اما نیاز به تقویت داریم. در همین چارچوب بازیکن خارجی مدنظرمان داشتیم و مذاکره انجام دادیم، اما اعلام کردند که حضورش در هاله‌ای از ابهام است و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. این بازیکن را دیپورت کردند، اما به‌نظرم مشکلی نداشت. ما مربی هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و نمی‌دانم چرا این بازیکن حضورش در ایران منتفی شد.

سعداوی درباره عملکرد ساسان انصاری که از پرسپولیس دوباره به فولاد بازگشت، اظهار داشت: او برای بازگشت به فولاد انگیزه لازم را داشت و یکی از بازیکنان تأثیرگذار در کنار بقیه بازیکنان بود. او در کنار تمام بازیکنان خوب بود. از خط دفاعی شروع کنیم تا به بالا تک تک بازیکنان خوب بودند. شما سعیدی را هم مثال زدید که به‌نظرم خیلی فشار و استرس داشت و روز آخر نقل‌وانتقالات کار او جور شد. با این شرایط از عملکرد او و تک تک بازیکنان راضی هستیم، اما همان‌طور که گفتم از نتیجه راضی نیستیم. ما مستحق سه امتیاز بودیم.

وی درباره اینکه چه زمانی کارت بازی ارنست، بازیکن خارجی تیمش صادر خواهد شد، گفت: ما مربی هستیم و در کار فنی حضور داریم، اما مجموعه باشگاه تلاش می‌کند تا این مشکل را هرچه زودتر برطرف کند.

 

کد خبر : ۴۰۹۸۲۳