خبرگزاری کار ایران

استیلی: نفت را به خوبی آنالیز کردیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۷۲۰

ملوان و نفت تهران در تک بازی فردا اولین گام هفته نوزدهم لیگ برتر را برمی‌دارند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل نفت تهران گفت: یکی از بازی های مهم برای دو تیم است. نفت را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. تلاش می کنیم بازی خوبی ارائه دهیم که هواداران راضی باشند. ای کاش هوادارانمان محروم نبودند و  هواداران خونگرم در این بازی به ما کمک می کردند.

استیلی ادامه داد: قبل از شروع نیم فصل مشکل اساسی ما مسائل مالی بود اما پیش از شروع مجدد بازی ها مبالغی قابل توجه دریافت شد. امروز هم دنیامالی مبلغ قابل توجهی به بچه ها داد که امیدوارم در روحیه بچه ها تاثیر بگذارد.

استیلی گفت: اردوی خوبی در کیش داشتیم. برنامه داشتیم که این اردو یک هفته بیشتر باشد اما لیگ زودتر از برنامه شروع شد. تمام امکانات را در کیش داشتیم و باید از هیأت مدیره تشکر کنیم که تمام امکانات را فراهم کرد. در این هفته هم یک جلسه در سالن تمرین کردیم. در زمین هم بچه های تدارکات کمک کردند و زمین را پارو کردند تا ما تمرین دیروز را در زمین انجام دهیم. امروز حدود 40 دقیقه در زمین تمرین کردیم. البته چند بازیکن ما به مرز 90-80 درصد نرسیده اند ولی اکثر بازیکنان ما شرایط جسمانی خوبی دارند.

وی درباره بازیکنان جدید تیم ملوان اذعان داشت: یک سهمیه برای جذب بازیکن داریم که می توانیم مهاجم خارجی یا داخلی بگیریم. با توجه به افزودن ستاری، رمضانی و حامد نورمحمد و.. به ترکیب تیم، الان فقط به یک مهاجم خوب نیاز داریم. 

سرمربی ملوان درباره شرایط هواداران این تیم خاطرنشان کرد: ما به هواداران خود نیاز داریم که یار ما هستند و در کنار ما. البته آن ها حق دارند که برخی اوقات ناراحت شوند. این هواداران با تیم زندگی می کنند. تمام سعی خود را می کنیم که هواداران را خوشحال کنیم.

او درباره مصدومان و محرومان تیم خود در بازی فردا گفت: محروم نداریم اما حامد نورمحمد بازیکن مصدوم ما برای بازی فردا به شمار می آید.

استیلی در خاتمه درباره این که چند درصد از قرار داد بازیکنان تا امروز پرداخت شده است، گفت: شاید برخی 30 درصد، برخی 40 و برخی 10 درصد گرفته باشند. این را من دقیقا نمی دانم و باید هیأت مدیره آمار دقیق بدهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز