خبرگزاری کار ایران

حسینی: نبود تماشاگران پرسپولیس می‌تواند پوئن مثبت برای تراکتور برابر پرسپولیس باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۳۹

بازیکن اسبق تراکتور در رابطه با دیدار این تیم مقابل پرسپولیس مدعی شد تیم تراکتور می‌تواند پرسپولیس را در آزادی زمین گیر کند.

سید محسن حسینی بازیکن اسبق تراکتور در گفتگو با ایلنا در رابطه با شرایط این تیم در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: تیم تراکتور تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده مصاف مقابل پرسپولیس است. بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی طبیعی بود که در شروع رقابت‌های لیگ تیم کمی افت کند اما هفته به هفته هماهنگ‌تر شدند و در دو مسابقه آخر نیز با پیروزی بازی را به اتمام رساندند.

او در رابطه با دیدار پیش روی پرسپولیس و تراکتور گفت: تیم خوب و آماده تراکتور می‌تواند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس یک بازی هجومی و برتر ارائه کند. بازیکنان خوب و با انگیزه زیادی داریم که می‌توانند برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشته باشند. تراکتور بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده و رفته رفته با فضای فوتبال ایران بیشار آشنا می‌شوند. قربان بردیف مربی بزرگی است و با گذشت زمان می‌تواند تفکرات خود را به تیم القا کند.

حسینی در رابطه با محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه برای این بازی گفت: تماشاگر روح اصلی فوتبال است و بودن علاقه مندان در ورزشگاه‌ها نعمت است. دیدن ورزشگاه آزادی و یادگار امام تبریز بدون تماشاچی لذتی ندارد اما این تصمیمی است که گرفته شده و باید به آن احترام گذاشت. البته این موضوع می‌تواند پوئن مثبتی برای تراکتور باشد!

مدافع اسبق تراکتور در رابطه با حضور بازیکنان ملی پوش در این مسابقه اظهار داشت: پرسپولیس تحت هر شرایطی تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. ملی پوشان پرسپولیس در دو دیدار دوستانه تیم ملی بسیار خوب کار کردند و آمادگی بالایی دارند. شاید رضا اسدی بتواند برگ برنده تراکتور در تقابل با پرسپولیس باشد. بازی در مقابل تیم سابق آن هم در شرایطی که فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد می‌تواند عامل مهمی باشد که اسدی بازیکن برتر تراکتور در مصاف با پرسپولیس لقب بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز