خبرگزاری کار ایران

دنی آلوز به دنبال تیم: تا 50سالگی بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۳۶

دنی آلوز از بارسلونا آزاد شد و در اینستاگرام به دنبال تیم است.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز در زمستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به تیم بارسلونا بازگشت و بافرا رسیدن تابستان قراردادش به پایان رسید. او اکنون تیمی ندارد و واکنش به جدایی خود در اینستاگرام در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

 دنی آلوز نوشت: «من هم از فرصت استفاده می‌کنم و ماهی کوچکم را می‌فروشم، چون سنم بسیار بالاست و در بازار بی‌اعتبار هستم. در تصاویر پیرمردی را می بینید که با ظاهری متفاوت و همیشه سرش را بالا گرفته است.  همچنین می‌توانیم ببینیم که شدت قابل‌توجهی و یک بازی کاملاً آگاهانه وجود دارد.»

این بازیکن ادامه داد: «جدا از شوخی، امروز واقعاً در بازار آزاد هستم. نام من دنی آلوز برزیلی است، اما به دیوانه خوب معروف است، من 39 سال سن دارم و همراه با خودم، با 43 جام، بزرگترین برنده تاریخ فوتبال هستم.  من تا 50 سالگی بازی خواهم کرد.»

او در مجموع 4017 بازی انجام داده است گ، در بارسلونا 22 گل به ثمر رسانده و 104 پاس گل داد که با آن 6 قهرمانی لالیگا، 4 کوپا دل ری، 4 سوپرکاپ اسپانیا، 4 سوپرکاپ اروپا، سه جام باشگاه های جهان و سه قهرمانی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز