خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۰۶

هفته ششم لیگ برتر هم با انجام 7 دیدار در یک روز به برگزار و پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هم روز گذشته با برگزاری 7 دیدار در یک روز برگزار شد و یک بازی هم میان ملوان و فولاد لغو و به زمان دیگری موکول شد. تیم‌ها با نتایجی که در این هفته از رقابت‌ها رقم زدند تغییراتی در جدول لیگ برتر ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان مثل همیشه به واسطه درخشش در ترکیب تیم خود توانستند در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و عملکرد قابل قبولی از خودشان ارائه دهند و به همین بهانه مثل همیشه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

گلر تراکتور با استفاده از تجربه بالای خودش در طول دو فصل اخیر یک ستون در دروازه تیمش بوده و به ندرت اشتباهاتی داشته که منجر به گل خوردن تیمش شده است. تراکتور مقابل صنعت نفت موقعیت‌هایی به حریف داد که سه موقعیت خطرناک توسط اخباری در جریان بازی دفع یا مهار شد و کاپیتان تراکتور موفق شد تیمش را در بازی نگه دارد تا گل ثانیه‌های پایانی اسدی برتری این تیم را رقم بزند. اخباری به واسطه درخشش در بازی با نفت بهترین گلر هفته ششم لقب می‌گیرد.

 

مدافع کناری: رامین رضاییان (سپاهان)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

بدون اغراق می‌توان گفت با توجه به بازی‌های انجام شده در شش هفته گذشته، رامین رضاییان بهترین خرید فصل جدید سپاهان و بهترین بازیکن تیم تا این مقطع از فصل است. او روز گذشته در شرایطی که سپاهان نتوانست نتیجه دلخواه را در بازی با آلومینیوم کسب کند، عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و چندین نفوذ از جناج راست به سمت دروازه داشت و روی دو موقعیت هم تیمی هاش را در فرصت گلزنی قرار داد و یک موقعیت خوب هم خودش داشت که توسط خود این بازیکن ساخته و پرداخته شد ولی با بدشانسی از دست رفت تا یک گل سه امتیازی از چنگش پریده باشد. او بهترین بازیکن سپاهان مقابل آلومینیوم بود.

 

مدافع میانی: مهران موسوی (آلومینیوم)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

مدافع بلند قامت و با تجربه آلومینیوم امسال ستون اصلی خط دفاع تیمش تا اینجای کار بوده و اوج کار او را روز گذشته مقابل خط حمله زهردار و قدرتمند سپاهان دیدیم که روز کم اشتباهی داشت و از عوامل اصلی کلین شیت ارزشمند تیمش در دیدار روز گذشته بود.  او شش قطع پاس داشت و 8 دفع توپ از خودش به ثبت رساند و با 9 نبرد زمینی و هوایی موفق و 13 باز پس گیری توپ توانست مانع شکل گیری حملات خطرناک روی دروازه آلومینیوم شود و از عوامل اصلی توقف سپاهان در این دیدار بود تا یکی از برترین های هفته ششم لقب بگیرد.

 

مدافع میانی: رامتین سلیمان زاده (مس رفسنجان)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

شاگردان محمد ربیعی در هفته ششم برد خوبی کسب کردند و توانستند تیم ساکت الهامی که حریف سرسختی محسوب می‌شود را شکست دهند. مس روز خوبی در مقابل هوادار داشت و در هر سه پست بازیکنان این تیم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند و اگر بخواهیم یک نماینده از این تیم در جمع برترین‌های هفته داشته باشیم می‌تواند رامتین سلیمان زاده باشد. او عملکرد دفاعی کم اشتباه و قابل قبولی داشت و روی توپ های هوایی خوب ظاهر شد و اوج بازی خوبش پاس گلی بود که به حسین کریم زاده داد تا گل دوم و پیروزی بخش مسی ها در این بازی به ثمر برسد.

 

مدافع کناری: کوین یامگا (استقلال تهران)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

یامگا عملکرد پر فراز و نشیبی در ترکیب آبی ها تا اینجای کار داشته ولی در دو بازی موفق شده کلید حل مشکلات خط حمله استقلال باشد و حالا دو بازی است که با نظر ساپینتو از وینگر راست به دفاع راست منتقل شده تا از عقب امکان زدن استارت های انفجاری و نفوذ را داشته باشد و به هماهنگی خوبی هم با محمد محبی در آن ناحیه رسیده است. یامگا به خاطر سرعتش توانست در دفاع هم کم اشتباه عمل کند و اجازه نفوذ به حریف ندهد و با فرصت طلبی خودش مثل همیشه از تخصصش در زدن ضربات پنالتی استفاده کرد و گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا این تیم با خیال راحت به رختکن برود.

 

هافبک دفاعی: رضا اسدی (تراکتور)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

تراکتور بعد از 4 هفته که نتایج خوبی کسب نمی‌کرد الان دو بازی است که پیروزی‌های سختی به دست آورده و توانسته خودش را در جدول تا حد زیادی بالا بکشد و از لحاظ امتیازی هم در شرایط قابل قبولی قرار بگیرد و اوضاع تیم در آستانه رفتن به تعطیلات دیگر مثل سابق بحرانی نباشد. این دو پیروزی را اگر بخواهیم فقط به یک نام نسبت بدهیم آن شخص بدون شک رضا اسدی است که هم در دیدار مقابل صنعت نفت و هم در بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند. اسدی در ترکیب تراکتور به روزهای خوبش برگشته است و این یک پوئن مثبت می‌تواند برای او و تیمش باشد.

 

هافبک هجومی: سامان نریمان جهان (نفت مسجد سلیمان)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

نفت با رضا مهاجری همانطور که تا امروز نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته روز گذشته مقابل پرسپولیس هم چیزی نمانده بود دست به یک کار بزرگ بزند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را شکست داده یا حداقل متوقف کند. نفتی ها خصوصاً در نیمه نخست بازی تیم برتر میدان بودند و درخشان ترین ستاره این تیم هم سامان نریمان جهان بود که یک گل زیبا به ثمر رساند، یک پاس به هم تیمی‌هایش داد که مورد استفاده قرار نگرفت و یک بار هم با هوشمندی خودش را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا مقابل تیم سابقش دبل نکرده باشد. نریمان جهان یک هافبک شماره ده کامل برای نفتی ها نشان داده است.

 

 

هافبک هجومی: رضا شکاری (گل گهر)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

پیکان همانطور که با یک سیستم فشرده و با پرسینگ شدید مقابل استقلال اعمال کرد تا این تیم نتواند موقعیت‌های تمرین شده خود را روی دروازه خلق کند، با همین روش به مصاف گل گهر سیرجان رفت تا از شاگردان قلعه نویی هم حداقل امتیاز را بتواند بگیرد و موفق هم شد تا در بازی گره ایجاد کند و اجازه ندهد بازیکنان سیرجانی هر کار دلشان خواست در زمین انجام دهند و در این شرایط که بازی قفل شده است، یک ضربه ایستگاهی کم نقص و دیدنی مثل آنچه رضا شکاری به ثمر رساند می‌تواند قفل بازی و دروازه را بشکند و یک برتری برای تیمش به ارمغان بیاورد. شکاری زیر نظر قلعه نویی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و روز گذشته یکی از زیباترین گل‌های چند فصل اخیر فوتبال ایران را به ثمر رساند تا 3 امتیاز به حساب تیمش واریز شود.

 

 

هافبک هجومی: آرش رضاوند (استقلال)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

حالا می‌شود متوجه شد که چرا جواد نکونام تا این اندازه روی جذب یا بهتر بگوییم حفظ رضاوند در فولاد اصرار داشت و چرا استقلالی‌ها با تاکید ساپینتو مانع انتقال بازیکن تیمشان به اهواز شدند. رضاوند روز گذشته اوج بازی خودش را مقابل نساجی به نمایش گذاشت و نشان داد اگر روز خوبش باشد می‌تواند نیاز آبی‌ها را به عنوان یک هافبک خلاق و توپ بخش کن میانه زمین و متمایل به جلو فراهم کند. او یک پاس گل داد، 4 پاس کلیدی داشت که از سوی هم تیمی هایش به خوبی قدر دانسته نشد و با دقت پاس 94 درصد آمار خیلی خوبی از خودش به جا گذاشت و با 4 تکل موفق در پرسینگ مد نظر ساپینتو هم نقش خودش را به خوبی ایفا کرد و در شرایطی که گلی به ثمر نرساند بهترین بازیکن استقلال در پیروزی 3 گله این تیم بود.

 

مهاجم: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

همانی بود که یحیی گل محمدی در نوک حمله به آن احتیاج داشت. چهارمین بازی خودش را در ترکیب پرسپولیس انجام داد و گل سوم و چهارمش را هم در این بازی به ثمر رساند تا هم برای آقای گلی فصل جدید دورخیز کرده باشد و هم نشان دهد در حضور او هر توپی در محوطه جریمه حریفان پرسپولیس بوی گل می‌دهد. او یک پنالتی را به زیبایی گل کرد و روی صحنه دیگر با فرصت طلبی و چهارچوب شناسی خوبش یک چرخش و ضربه دقیق به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان داشت تا تلاش این تیم برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس در هفته ششم بی نتیجه بماند. 

 

مهاجم: پیمان بابایی (استقلال)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

بالاخره گره خط حمله استقلال باز شد و یکی از مهاجمان نوک این تیم موفق به گلزنی شد. پیمان بابایی روز خوبی مقابل نساجی داشت و اگر خیلی زود به دلیل مصدومیت از زمین خارج نمی‌شد می‌توانست بازی خوبش را با آماری حتی بهتر تکمیل کند. او یک بار با تکنیک بالای خودش و نفوذ به محوطه جریمه برخوردی با مدافع حریف داشت که مشکوک به پنالتی بود و یک دقیقه بعد دوباره با استفاده از تکنیک و هوش بالای خودش با دروازه‌بان تک به تک شد و و از او عبور کرد و دروازه خالی حریف را باز کرد. این شروع کار بابایی در استقلال است و می‌تواند درخشش او در ترکیب ادامه داشته باشد.

 

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز