خبرگزاری کار ایران

استرالیا صفر - چین صفر

توقف یک‌نیمه‌ای کانگوروها پای دیوار چین

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۴۰

استرالیا در ۱۵ دقیقه پایانی حاکم میدان شد و دقیقه ۳۶ روری ارسال مارک برشیانو و ضربه سر سینزبری می‌توانست به گل برتری برسد اما این توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و چین با تساوی بدون گل به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های استرالیا و چین از مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سانکورپ بریزبین، با قضاوت کیم یو هیوک از کره‌جنوبی برگزار شد.

ترکیب تیم چین: وانگ دالی، رن هانگ، مِی فانگ، ژانگ لینپنگ، وو لِی، ژنگ ژی، هائو جونمین، جی ژیانگ، وو ژی، ژانگ چنگدونگ و یو های
ترکیب تیم استرالیا: متئو رایان، سینزبری، الکس ویلکینسون، ایوان فرانیچ، داویدسون، میل جدیناک، ماسیمو لونگو، مارک برشیانو، متئو لکی، رابی کروسه و تیم کیهیل

دو تیم دیدار را نسبتاً متعادل آغاز کردند. این میان مهاجمان سرعتی چین سعی می‌کردند از کندی دفاع استرالیا استفاده کنند و چندبار هم با استفاده از این تاکتیک روی دروازه میزبان خطرساز شدند و فو لی، فوروارد چین بارها مدافعان حریف را آزار داد.

در طرف مقابل پوستکوگلو، سرمربی استرالیا از ابتدا با گماردن مارک برشیانو در خط میانی و پشت سر تیم کیهیل و رابی کروسه، سعی کرده بود جریان بازی را از میانه میدان به سود میزبان عوض کند.

دقیقه ۲۰ میل جدیناک با خطا روی رن هانگ با کارت زرد داور جریمه شد و ۶ دقیقه بعد نخستین فرصت استرالیا در پی یک ارسال هوایی روی دروازه حریف با ضربه سر همین بازیکن ایجاد شد اما توپ پس از برخورد به دالی، در تیر یک به کرنر رفت.

دقیقه ۲۹ متیو لکی از روی خط محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه چین کرد اما این توپ هم با واکنش وانگ دالی روانه کرنر شد. استرالیا در ۱۵ دقیقه پایانی حاکم میدان شد و دقیقه ۳۶ روی ارسال مارک برشیانو و ضربه سر سینزبری می‌توانست به گل برتری برسد اما این توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت تا نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

برنده دیدار تیم‌های استرالیا و چین، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار ژاپن و امارات برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز