خبرگزاری کار ایران

بازیهای دوستانه تیم های ملی فوتبال؛

برتری آرژانتین برابر حریف تدارکاتی ایران / هلند برد، ایتالیا و انگلستان متوقف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۳۴

تیم فوتبال آرژانتین حریف ایران در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر تیم ترینیداد و توباگو به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت.

برتری آرژانتین برابر ترینیداد و توباگو، پیروزی هلند و اروگوئه و توقف ایتالیا و انگلستان از مهمترین نتایج دیدارهای دوستانه در اقصی نقاط دنیا بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های فوتبال دوستانه ملی چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه با برگزاری ۱۱ دیدار برگزار شد که طی آن تیم فوتبال آرژانتین حریف ایران در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر تیم ترینیداد و توباگو به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت.

در این مسابقه که در ورزشگاه " آنتونیو وسپوسیو لیبرتی و در حضور ۴۰ هزار تماشاگر برگزار شد، رودریگو پالاسیو(۴۵)، خاویر ماسکرانو(۵۱) و ماکسی رودرویگوئز(۶۱) گل‌های تیم آرژانتین را به ثمر رساندند.

تیم ترینیداد و توباگو روز یکشنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی برابر تیم ایران به میدان خواهد رفت. این آخرین دیدار شاگردان کی‌روش پیش از آغاز جام جهانی خواهد بود.

در سایر دیدارها هم هلند با گل‌های آرین روبن(۳۲) و جرمیان لنس(۷۶) برابر ولز پیروز شد و ایتالیا مقابل لوزانبورگ با نتیجه یک بر یک متوقف شد. کلودیو مارچیسو(۹) برای ایتالیا و ماکسیم چانوت(۸۵) برای لوزامبورگ در این مسابقه گل زدند.

انگلستان در دیداری که دو اخراجی به همراه داشت. برابر اکوادور به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. وین رونی(۲۹) و ریکیه لامبرت(۵۱) برای انگلستان و انر والنسیا(۸) و میشائیل آرویو(۷۰) برای اکوادور گل زدند. همچنین استرلینگ از انگلستان و آنتونیو والنسیا از اکوادور در دقیقه ۷۹ از زمین مسابقه اخراج شدند.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
جبل الطارق یک - مالت صفر
الجزایر ۲ - رومانی یک
مجارستان یک - آلبانی صفر
هلند ۲ - ولز صفر
ایتالیا یک - لوکزامبورگ یک
اکوادور ۲ - انگلستان ۲
جامائیکا ۲ - مصر ۲
ایسلند یک - استونی صفر
آرژانتین ۳ - ترینیداد و توباگو صفر
اروگوئه ۲ - اسلوونی صفر
شیلی ۲ - ایرلند شمالی صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز