خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم سری A؛

پیروزی رم و تورینو مقابل رقبا / سیدورف و میلان در پی جبران / کار راحت یووه

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۹۵

به نظر می رسد سیدورف و تیمش با دریافت اولتیماتومی شدید از سران باشگاه میلان باید برای کسب امتیاز به میدان بروند.

بیست و نهمین هفته از رقابت های سری A ایتالیا با پیروزی تورینو بر لیورنو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و نهم سریA ایتالیا در حالی با دو بازی آغاز شد که تورینو موفق شد در یک بازی پر گل ۳ بر یک از سد لیورنوی رده هفدهمی عبور کند تا کمی به اوضاع خود در میانه جدول بهبود ببخشد. همچنین در دیگر دیدار این این هفته تیم رم نیز مقابل کیه وو صف آرایی کرد که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو بر دارد تا همچنان تیم دوم جدول باشد و یوونتوس را تعقیب کند. ژروینیو در دقیقه ۱۷ و وسترو در دقیقه ۴۲ موفق شدند گل های رم را به ثمر برسانند.

البته به نظر می رسد این هفته را باید هفته ای ویژه برای میلانی ها نامید چراکه سیدورف و تیمش که هفته گذشته با ۴ گل مقابل پارما تن به شکستی سنگین داده بودند با دریافت اولتیماتوم از سران این باشگاه قدیمی حالا باید از دو بازی آینده ۶ امتیاز کسب کنند و حالا بازی ها برای آنها حیثیتی خواهد بود. آنها این هفته در خانه به مصاف لاتزویی خواهند رفت که در جایگاه هفتن جدول است و هفته گذشته نیز پیروز از زمین مسابقه بیرون آمده و البته به دنبال ارتقا جایگاه خود در جدول نیز خواهد بود و همین دلیل برای حساس کردن این بازی کافی خواهد بود.

همچنین یوونتوس هم بعد از حذف رقیب هموطن خود فیورنتینا در لیگ اروپا حالا با روحیه ای بالا به مصاف کاتانیایی خواهد رفت که در انتهای جدول برای عدم سقوط دست و پا می زند و به نظر می رسد شاگردان کونته دیدار سختی را در پیش رو نخواهند داشت و به نوعی این بازی برای آنها نوعی ریکاوری نیز محسوب خواهد شد.

برنامه هفته بیست و نهم سری A به این شرح است:

شنبه ۲ فروردین

تورینو(۳) - لیورنو(یک)

یکشنبه ۳ فروردین
کیه وو(صفر) - رم(۲)

پارما - جنوا، ساعت ۱۶:۰۰

آتالانتا - اینترمیلان، ساعت ۱۸:۳۰

کالیاری - بلونیا، ساعت ۱۸:۳۰

ورونا - سامپدوریا، ساعت ۱۸:۳۰

ساسولو - اودینزه، ساعت ۱۸:۳۰

فیورنتینا - ناپولی، ساعت ۲۲:۰۰

دوشنبه ۴ فروردین

یوونتوس - کاتانیا، ساعت ۰۰:۱۵

آثمیلان - لاتزیو، ساعت ۰۰:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز