خبرگزاری کار ایران

لئو حالش خوب است؛

ماسچرانو: بدون مسی هیچ چیز مثبت و خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۳

او حالا باید خودخواه‌ترین بازیکن دنیا باشد. البته به معنای خوب کلمه می‌گویم. باید فقط به فکرش خودش باشد و در کمال آرامش برای بهبودش تلاش کند.

ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد که با توجه به مصدومیت؛ لیونل مسی حالا می‌تواند کمی وقتش را برای خودش مصرف کند.

به گزارش ایلنا، خاویر ماسچرانو در گفتگو باروزنامه آرژانتینی اوله در تشریح مصدومیت مسی در زمین بتیس گفت: وقتی مسی روی زمین افتاد و به نیمکت نگاه کرد، فهمیدیم اتفاقی افتاده. او حالا باید خودخواه‌ترین بازیکن دنیا باشد. البته به معنای خوب کلمه می‌گویم. باید فقط به فکرش خودش باشد و در کمال آرامش برای بهبودش تلاش کند. هیچ‌وقت مصدوم شدن خوب نیست ولی این اتفاق برای کمی استراحت کردن بد هم نیست و حالا مسی می‌تواند کمی وقتش را برای خودش مصرف کند.

ماسچرانو که در اردوی تیم ملی کشورش در آمریکا به سر می‌برد ادامه داد: لئو حالش خوب است. آن روزهای تلخ بعد از مصدومیت سپری شده و حالا تمرکزش را روی روند بهبودش قرار داده. در یک مصدومیت عضلانی این شرایط طبیعی است. با نبودن مسی، هیچ چیزی مثبت و خوب نخواهد بود.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی آرژانتین نیز متذکر شد: ما انسان هستیم و ستاره‌های تیم‌های باشگاهی هستیم. با تیم ملی هیچ افتخاری به دست نیاورده‌ایم ولی واقعیت چیز دیگری است. چند تا از این بازیکنان زیر سوال نرفته‌اند؟ مردم خوش‌شان نمی‌آید ماسچرانو با تیم بارسلونا جام کسب کند و برای آنها فقط مهم این است که با تیم ملی جام ببریم. ما مجبوریم به رقابت بپردازیم و در این مسیر لحظاتی هم هستند که در اوج نیسیتم.

ماسچرانو در پایان گفت: در ۲۰ سال اخیر ما نتوانستیم از مرحله یک چهارم پایانی جام‌جهانی بالاتر برویم. من فکر می‌کنم اگر خوش‌شانس باشیم که در این مرحله صعود کنیم، راه زیادی رفته‌ایم. این ذهن ما را آزاد خواهد کرد و بعد از آن می‌توانیم به اتفاق بزرگی که قهرمانی است فکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز