خبرگزاری کار ایران

توقع داریم تعریف بشنویم نه انتقاد؛

کنته: رفتار خبرنگاران من را ناامید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۸

گفته بودم کسی که به پیروزی نرسد، ناکام مانده. هر کسی تیم‌های دیگر را تحسین می‌کند ولی یوونتوس همیشه در رده‌های بالایی است.

سرمربی یوونتوس که تیمش پیروزی بزرگی را در این هفته جشن گرفت از رفتار خبرنگاران در کنفرانس خبری بعد از بازی با ناپولی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کنته در کنفرانس خبری در واکنش به سوال خبرنگاران که از وی درباره احتمال آفساید بودن یورنته در صحنه‌ای که توپ را وارد دروازه ناپول کرد، گفت: خط نگه‌دار به یک عینک ذره‌بینی نیاز داشت تا آن صحنه را ببیند چون او ۲۳ سانتیمتر در آفساید بود. من ناراحتم که بعد از یک بازی که در طول ۹۰ دقیقه‌اش ما واقعا خوب بازی کردیم و با نتیجه ۳ بر صفر هم به پیروزی رسیدیم، اولین سوالی که از من پرسیده می‌شود، در مورد یک آفساید میلیمتری است. این به معنای نادیده گرفتن عملکرد تیم است و واقعا من را ناامید می‌کند.

وی همچنین ادامه داد: توقع داریم بعد از یک عملکرد خوب از سوی تیم، تعریف و تمجید بشنویم و یا سوالات دیگری در مورد تاکتیک، بازیکنان یا شرایط و صحنه های بازی مطرح شود. این سومین سالی است که ما در کورس رقابت هستیم. ما همیشه صحبت‌هایی را راجع به داوران می‌شنویم. انگار همیشه همه منتظر کوچکترین فرصتی هستند که بگویند کار یوونتوس تمام شده یا این تیم به اندازه قبل خوب نیست و چنین حرف‌هایی.

کنته تاکید کرد: ما هنوز هم مثل قبل هستیم. اصلا آسان نیست در نزدیکی صدر جدول باشید. یک سرمربی باید یک روانشناس خوب باشد و مثل بازیکنانش فکر کند. من گفته بودم امسال کار سختی داریم چون تیم‌های دیگر جام‌های زیادی برای فتح کردن دارند و ما جام های زیادی برای از دست دادن. به همین خاطر هم گفته بودم کسی که به پیروزی نرسد، ناکام مانده. هر کسی تیم‌های دیگر را تحسین می‌کند ولی یوونتوس همیشه در رده‌های بالایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز