خبرگزاری کار ایران

فوتبال ایران هم قدرتمند است

دبیرکل فیفا: موافق برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در دسامبر هستم

کد خبر : ۱۱۳۹۰۹

حتی اگر هم بازی‌ها را ساعت ۱۲ شب هم برگزار می‌کردیم هوا گرم و مرطوب بود و در این هوا فوتبال بازی کردن راحت نیست. من با پیشنهاد برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه دسامبر موافق هستم.

دبیرکل فیفا که به امارات آمده است، فوتبال ایران را از نظر ساختاری فوتبالی قدرتمند دانست.

به گزارش ایلنا، جرومه والکه گفت: برخی کشورهایی آسیایی دارای بالاترین سطح فوتبال جهان هستند و در این میان می‌توان به فوتبال کره جنوبی، ژاین و تیم ملی فوتبال زنان کره‌شمالی اشاره کرد. باید از ایران هم نام ببریم، این کشور دارای فوتبالی بسیار قوی بوده و به جام جهانی ۲۰۱۴ هم صعود کرده و در حال حاضر در جام جهانی امارات هم حضور دارد. ایران علاوه بر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قدرتمندی هم دارد که از نقاط قوت ساختار فوتبال این کشور آسیایی است.

وی از بالابودن دمای هوا درامارات که درحال میزبانی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان است، انتقاد کرد و گفت: منتقدین برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر این حق را دارند که نسبت به برگزاری این جام جهانی در تابستان در قطر انتقاد و اعتراض داشته باشند. در این فصل هم در منطقه خلیج فارس هوا بسیار گرم است و حتی اگر هم بازی‌ها را ساعت ۱۲ شب هم برگزار می‌کردیم هوا گرم و مرطوب بود و در این هوا فوتبال بازی کردن راحت نیست. من با پیشنهاد برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه دسامبر موافق هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز