خبرگزاری کار ایران

ترسی از مصاف با رئال مادرید نداریم؛

تبس: رونالدو را به مسی ترجیح می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۵

با حضور در یووه کارها سخت‌تر هم می‌شود چون به نظر می‌رسد تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، طوری بازی می‌کنند که انگار در فینال جام جهانی هستند.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس تاکید کرد که بازیکنان این تیم ترسی از رویارویی با رئالی‌ها نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، کارلوس تبس درباره تقابل یوونتوس با رئال مادرید در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: رئال مادرید همیشه رئال است. آنها پتانسیل بالایی دارند و تیم سر سختی مثل منچستریونایتد هستند. جدای از شرایط کنونی، رئال تیم بزرگی است که احترام زیادی دارد. فکر می‌کنم ما در لیگ قهرمانان اروپا باید در دو بازی پیش رو به پیروزی برسیم تا بتوانیم روند خود را بهبود ببخشیم. مهم نیست بازی ما در برنابئو باشد و یا مقابل تیمی دیگر.

وی درباره تقابل این دو تیم در برنابئو افزود: من با پیراهن منچسترسیتی در این ورزشگاه بازی کرده‌ام. در زمان حضورم در یونایتد فقط مقابل بارسا قرار گرفته بودم. قطعا جو ورزشگاه برنابئو در بازی پیش رو، داغ و پرهیجان خواهد بود ولی در دنیای فوتبال ترس وجود ندارد.

تبس همچنین در پاسخ به این سوال که بین مسی و رونالدو کدام بازیکن را انتخاب می‌کند، متذکر شد: من رونالدو را به لئو مسی ترجیح می‌دهم.(باخنده)

وی همچنین درباره وفق یافتن با فوتبال ایتالیا نیز خاطرنشان کرد: فکر می‌کردم بازی کردن در اینجا ساده‌تر از اینها باشد ولی فوتبال ایتالیا فوتبالی تاکتیکی است که به تلاش زیادی نیاز دارد. ایتالیا سخت‌ترین لیگی است که در آن بازی کرده‌ام. با حضور در یووه کارها سخت‌تر هم می‌شود چون به نظر می‌رسد تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، طوری بازی می‌کنند که انگار در فینال جام جهانی هستند.

تبس ادامه داد: همه می‌خواهند یووه را ببرند. ما باید همیشه ۱۰۰درصد آماده باشیم. همیشه من برای بر آورده ساختن نیازهای تیم، خودم را سریع با شرایط تطبیق می‌دهم. کنته هر روز با توجه زیادی از من کار می‌کشد و به من می‌گوید همان طور که خودت بلدی بازی کن.

وی با اشاره به سرمربیانی که در سال‌های اخیر با آنها کار کرده، می‌گوید: کنته، فرگوسن و مانچینی. فرگوسن و کنته سرمربیان برنده‌ای هستند که تیم را بهترین تیم دنیا می‌دانند و همیشه می خواهند برتر از سایر تیم‌ها باشند. برای فرگوسن پرچم یونایتد مهمترین چیز دنیاست و به هر قیمتی از آن دفاع می‌کند. یوونتوس هم برای کنته همین حکم را دارد. اینها اولین نفری هستند که کاملا به کاری که انجام می‌دهند باور دارند. از نظر من کنته یک پدیده است ولی سرمربی سرسختی است. برای او هر بازی حکم یک فینال را دارد. همیشه می‌خواهد ببرد و هیچ‌وقت راضی نمی‌شود. او دیوانه وار کارش را انجام می‌دهد ولی نتایج هم با او همراهی می‌کنند. روبرتو مانچینی متفاوت است. دید او به فوتبال کمی از دید یک بازیکن است و کمی هم به عنوان یک سرمربی. کنته فوتبال را فقط از چشم یک سرمربی می‌بیند و بس. او بازیکن بوده و دقیقا می‌داند که چطور پندهای مفیدی بدهد. او دیدگاه تکنیکی خوبی دارد.

تبس همچنین با اشاره به هم تیمی‌هایی که در یووه دارد، افزود: من از نحوه پاسکاری کوالیارلا به شدت متعجب شدم. از پوگبا هم همین‌طور. تا قبل از این او را نمی‌شناختم. او یک قهرمان واقعی است و آمار و ارقامی فوق‌العاده و شخصیتی بی‌نظیر دارد.

این ستاره آرژانتین همچنین درباره آندره‌آ پیرلو نیز می‌گوید: بازی کردن در کنار او یک مزیت بزرگ است. در کنار جووینکو هم همین طور. او با کلاس است و تجربه بالایی دارد. من خیلی خوب در تیم جا افتاده‌ام. یورنته نیز یک قهرمان است. هر کسی باید زمان وفق یابی در تیم را طی کند تا با چیزهای جدید کنار بیاید.

وی در پایان تاکید کرد: الان در یوونتوس راضی و خوشحالم و خوب در تورین جا افتاده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز