خبرگزاری کار ایران

از هواداران عذرخواهی می‌کنیم؛

خطیبی: بدترین زمان ممکن گل خوردیم / هماهنگی آندو با تیم زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۸۲

هماهنگی آندو هم با دیگر بازیکنان زمان می‌برد. آنها روی هافبک‌های ما برنامه داشتند و پرس زیادی انجام دادند. البته ما نمی‌توانیم بهانه بیاوریم.

مربی تراکتورسازی تبریز با عذرخواهی از هواداران این تیم به دلیل شکست از پدیده اظهار کرد، هماهنگی تیموریان با بازیکنان تراکتورسازی کار زمان‌بری است.

به گزارش ایلنا، حسین خطیبی پس از شکست ۳ بر یک تراکتورسازی از پدیده در تبریز گفت: بازی خوبی انجام ندادیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. پدیده تیم بسیار خوب و فیزیکی بود و با دوندگی هافبک‌های ما را تحت فشار قرار داد. در بدترین موقع و تنها لحظاتی قبل از پایان نیمه اول گل دوم را خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم کمی بهتر شدیم اما روی غافلگیری گل سوم را خوردیم. گل دوم پدیده تیم ما را از هم پاشاند و در نیمه دوم با سیستم ۲-۴ - ۴ کار را هجومی‌تر دنبال کردیم اما یک مقدار احساسی بازی کردیم.

وی در باره صحبت‌های دارا غزنوی، عضو هیات مدیره تراکتورسازی و تاثیر ‌آن رو ی کادر فنی توضیح دد: ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این مسائل نداریم البته به اظهارنظر هیأت مدیره احترام می‌گذاریم. قطعا این صحبت‌ها روی تیم اثر می‌گذارد و ان‌شاءالله هر چه که می‌گویند به خیر باشد.

خطیبی اضافه کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. بازیکنان نشاط گذشته را نداشتند ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی این باخت را جبران می‌کنیم. بازیکنان ما در خط دفاع و حمله آن انتظاراتی که داشتند برآورده نکردند. مصدومیت ایرانپوریان و شفیعی ما را با مشکل روبرو کرد. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. با احترام به علیرضا مرزبان و پدیده باید بگویم که امروز روز ما نبود شما ببینید مهرداد بایرامی دو موقعیت خوب داشت اما از آنها استفاده نکرد و بازی به تساوی نرسد. حرف اولم این بود که ما خوب بازی نکردیم. ان‌شاءالله در ادامه ریکاوری می‌کنیم تا به وضعیت بهتری برسیم.

مربی تراکتورسازی درباره آنالیز تیم حریف گفت: ما درست آنالیز کردیم اما وقتی گلر ما پنالتی می‌کند، این ربطی به تجزیه و تحلیل ندارد. روی گل دوم به کامدار گفتیم نفوذ نکند اما او این کار را انجام داد و موقعیت را برای نسیموف خالی گذاشت.

خطیبی درباره عملکرد اندوی و تعویض وی توضیح داد: او تازه به تراکتورسازی آمده است و شرایطش با گذشت زمان بهتر می‌شود. برای اینکه اندوی به مرز آمادگی برسد مدتی زمان می‌برد. برای اینکه او در نیمه نخست ۲گل دریافت کرد و ناراحت بود و تمرکز نداشت تعویض‌اش کردیم. امیدواریم این باخت برای ما درس عبرت شود.

وی درباره تیموریان هم اظهار کرد: هماهنگی آندو هم با دیگر بازیکنان زمان می‌برد. آنها روی هافبک‌های ما برنامه داشتند و پرس زیادی انجام دادند. البته ما نمی‌توانیم بهانه بیاوریم. این بازیکنان همان‌هایی هستند که در نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتند. امیدوارم با تلاش ما بازیکنان از لحاظ روحی به کیفیت خوبی برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز