خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم؛

مرزبان: پرس ما جواب داد و آندو اشتباه کرد / تراکتور همچنان مدعی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۸۰

خط میانی ما با پرسی که انجام داد کارهای تراکتور را خنثی کرد و دیدید که با همان پرس آندرانیک تیموریان دچار اشتباه شد و ما توانستیم به گل برسیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از پیروزی ۳ بر یک پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: اینکه ما مقابل هر دو تیم تبریزی توانسته‌ایم در ۵ بازی گذشته به پیروزی برسیم، نشان می‌دهد نسبت به آنها شناخت داشتیم و بردهای ما شانسی نبوده است. امروز هم نسبت به بازیکنان تراکتور شناخت داشتیم و از همان نقطه قوت این تیم استفاده کردیم. خط میانی ما با پرسی که انجام داد کارهای تراکتور را خنثی کرد و دیدید که با همان پرس آندرانیک تیموریان دچار اشتباه شد و ما توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: تراکتور هم شانس مسلم گلزنی داشت که اگر از‌ آنها استفاده می‌کرد، احتمالاً بازی با تساوی به پایان می‌رسید. قبل از بازی گفتم که نتیجه تساوی هم راضی‌کننده است زیرا در خانه حریف این نتیجه خوب است. زمانی که چند دقیقه از بازی گذشت ما تغییر تاکتیک دادیم و با سه مهاجم ظاهر شدیم تا خط دفاعی تراکتورسازی را دچار اشتباه کنیم.

مرزبان با بیان اینکه می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم، ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. این شکست چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند و آنها همچنان مدعی هستند. فوتبال همین است اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعثشکست برخی تیم‌های مدعی می‌شود. قبل از لیگ برای جذب بازیکنان بیشتر به فیزیک آنها توجه می‌کردم. امروز هم با اتکا به این موضوع فرصت کمتری به مهاجمان تراکتورسازی دادیم و گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود.

وی درباره مشکلات و حواشی پدیده توضیح داد: تا امروز مشکلی درباره حاشیه‌های پدیده نداشتیم. حتی چند روز پیش، سومین چک پرداختی بازیکنان، به آن‌ها داده شد. امیدوارم در ادامه لیگ پدیده و تراکتورسازی هر دو هواداران خود را راضی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز