خبرگزاری کار ایران

هر کسی تخلف کند باید مجازات شود؛

دبیری: نهادهای نظارتی به جای حرف‌زدن با تخلفات برخورد کنند / نظر هیات‌رئیسه روی کی‌روش مثبت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۶۱

کارشناسان حقوقی هم حضورم در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال را قانونی می‌دانند. حالا چرا این بحثرا مجدداً باز می‌کنند برای خودم هم عجیب است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که کارشناسان حقوقی حضورش را در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی می‌دانند.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: من در گذشته هم اعلام کردم حکم مدیرعاملی من برای باشگاه دبیری ثبت شده، ضمن اینکه باشگاه ما خصوصی است و خودمان تعیین می‌کنیم چه کسی مدیرعامل باشد.

وی ادامه داد: خردادماه امسال پست مدیرعاملی بنده در ثبت‌شرکت‌ها ثبت شد، اما به دلیل کثرت‌کاری برادرزاده‌ام امور را به عنوان قائم‌مقام باشگاه انجام می‌داد، به همین دلیل عده‌ای فکر کردند او مدیرعامل است. ما مدارک خود را به فدراسیون دادیم و تایید شده، اما نمی‌دانم برخی‌ دنبال چه هستند که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند، البته در هر انتخاباتی از این‌گونه مباحثوجود دارد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اظهارات رسایی نایب رئیس کمسیون اصل ۹۰ که اعلام کرده تخلفات زیادی در فدراسیون‌فوتبال وجود دارد، بیان داشت: مشکلات زیادی در فوتبال وجود دارد و نهادهای نظارتی باید بیایند و برخورد کنند، نه اینکه با حرف‌زدن امور را پیش ببرند. باید با متخلفان برخورد قانونی شود، اما در حساب و کتابی که با امور مالی فدراسیون داشتیم ما تخلف‌مالی ندیدیم و همه چیز قانونی بود. هر کسی تخلف کند باید مجازات شود.

دبیری درباره برکناری مهدی محمدبنی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز گفت: به نظر من نبی ۸ سال برای فدراسیون زحمت کشید و به فوتبال خدمت کرد و وقتی رفت ناراحت شدم، اما به هر حال در تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها این قبیل تغییرات طبیعی است.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تحرکاتی که همچنان درباره کنار گذاشتن کفاشیان وجود دارد نیز متذکر شد: این روزها بحثی درباره رفتن کفاشیان وجود ندارد. البته این جزو وظایف مجمع است که در این ارتباط تصمیم‌گیری کند، اما در بین اعضای مجمع من چنین موضوعی نشنیدم.

وی همچنین درباره ادامه همکاری فدراسیون با کی‌روش نیز خاطرنشان کرد: شخصاً دوست دارم کی‌روش بماند و نظر هیات‌رئیسه هم روی کی‌روش مثبت است، اما انتظار داریم روی کار کی‌روش نظارت باشد و کی‌روش جوابگوی اتفاقات پیرامونی تیم ملی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز